Curs Comunicare Scrisa de Impact in Business, Dynamic Learning
Data si locatie
Obiectivele cursului:
- Participanții vor redacta documente clare, în care vor prezenta subiectele într-o manieră convingătoare;
- Participanții vor redacta documente cu un mesaj clar și cu o structură concisă;
- Participanții vor comunica cu diplomație în scris atât mesaje pozitive, cât și negative;
- Participanții vor gestiona eficient situații delicate în comunicarea scrisă;
- Participanții vor redacta e-mail-uri cu mesaj și structură clare, care nu vor fi ignorate de destinatari;
- Participanții vor utiliza eticheta comunicării prin e-mail;
- Participanții vor deveni mai rapizi în comunicarea scrisă.
Programa cursului
I. IMPORTANȚA COMUNICĂRII SCRISE ÎN AFACERI
- Comunicarea scrisă – carte de vizita în relațiile profesionale
- Cei 6C ai unui mesaj eficient
- Tipuri de documente utilizate în comunicarea în afaceri
II. REDACTAREA DOCUMENTELOR STRATEGICE ÎN AFACERI
- Identificarea obiectivelor principale ale documentului
- Structura documentului. Tehnici de sinteză a informațiilor
- Redactarea textului. Importanța utilizării unui vocabular adecvat
- Metoda AIDA pentru construirea unor mesaje convingătoare
- Tehnici de dezvoltare a ideilor
- Detalierea și exemplificarea
- Analogia, comparația și contrastul
- Cauza – eveniment – efect
- Tehnici de construire a argumentației
III. COMUNICAREA PRIN E-MAIL ÎN CONTEXT BUSINESS
- Tipuri de mesaje e-mail
- Structura unui e-mail. Utilizarea corectă a elementelor unui e-mail
- Impactul cuvintelor în comunicarea prin e-mail. Cuvinte recomandate și cuvinte de evitat
- Adaptarea conținutului în funcție de profilul destinatarilor
- Eticheta comunicării prin e-mail. Diplomația, evitarea unui limbaj discriminator sau acuzator,ortografia, gramatica
- Asertivitatea în mesajele scrise
- Gestionarea tonului unui e-mail
IV. GESTIONAREA UNOR SITUAȚII SPECIFICE ÎN COMUNICAREA SCRISĂ
- Transmiterea unui mesaj de felicitări
- Transmiterea unui feedback prin e-mail
- Formularea unei reclamații
- Formularea unui răspuns la o reclamație pentru a evita conflictele
- Respingerea unei solicitări prin mesaj scris
Tariful pentru acest curs este de 140 euro + TVA / participant
Tariful include:
- Livrarea cursului timp de o zi, program 9.00 – 17.00
- Suport de curs
- Materiale necesare
- Diploma de participare la curs
- Pauză de prânz și pauze de cafea
Cursul poate fi personalizat și susținut in-house la cerere.
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]