fbpx Curs Comunicare Scrisa de Impact in Business, Dynamic Learning | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Curs Comunicare Scrisa de Impact in Business, Dynamic Learning

Trainer
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Obiectivele cursului:

  • Participanții vor redacta documente clare, în care vor prezenta subiectele într-o manieră convingătoare;
  • Participanții vor redacta documente cu un mesaj clar și cu o structură concisă;
  • Participanții vor comunica cu diplomație în scris atât mesaje pozitive, cât și negative;
  • Participanții vor gestiona eficient situații delicate în comunicarea scrisă;
  • Participanții vor redacta e-mail-uri cu mesaj și structură clare, care nu vor fi ignorate de destinatari;
  • Participanții vor utiliza eticheta comunicării prin e-mail;
  • Participanții vor deveni mai rapizi în comunicarea scrisă.

Programa cursului

  I. IMPORTANȚA COMUNICĂRII SCRISE ÎN AFACERI 

  • Comunicarea scrisă – carte de vizita în relațiile profesionale
  • Cei 6C ai unui mesaj eficient
  • Tipuri de documente utilizate în comunicarea în afaceri

II. REDACTAREA DOCUMENTELOR STRATEGICE ÎN AFACERI

  • Identificarea obiectivelor principale ale documentului
  • Structura documentului. Tehnici de sinteză a informațiilor
  • Redactarea textului. Importanța utilizării unui vocabular adecvat
  • Metoda AIDA pentru construirea unor mesaje convingătoare
  • Tehnici de dezvoltare a ideilor
  • Detalierea și exemplificarea
  • Analogia, comparația și contrastul
  • Cauza – eveniment – efect
  • Tehnici de construire a argumentației

III. COMUNICAREA PRIN E-MAIL ÎN CONTEXT BUSINESS

  • Tipuri de mesaje e-mail
  • Structura unui e-mail. Utilizarea corectă a elementelor unui e-mail
  • Impactul cuvintelor în comunicarea prin e-mail. Cuvinte recomandate și cuvinte de evitat
  • Adaptarea conținutului în funcție de profilul destinatarilor
  • Eticheta comunicării prin e-mail. Diplomația, evitarea unui limbaj discriminator sau acuzator,ortografia, gramatica
  • Asertivitatea în mesajele scrise
  • Gestionarea tonului unui e-mail

 IV. GESTIONAREA UNOR SITUAȚII SPECIFICE ÎN COMUNICAREA SCRISĂ

  • Transmiterea unui mesaj de felicitări
  • Transmiterea unui feedback prin e-mail
  • Formularea unei reclamații
  • Formularea unui răspuns la o reclamație pentru a evita conflictele
  • Respingerea unei solicitări prin mesaj scris

Tariful pentru acest curs este de 140 euro + TVA / participant

Tariful include:

  • Livrarea cursului timp de o zi, program 9.00 – 17.00
  • Suport de curs
  • Materiale necesare
  • Diploma de participare la curs
  • Pauză de prânz și pauze de cafea

Cursul poate fi personalizat și susținut in-house la cerere.

Data si locatie
Cere program personalizat: