Curs de formare profesională continuă Managementul Cabinetului Psihologic - Cluj Napoca
Asociația de Psihoterapie Pozitivă (APP) în parteneriat cu ATU Consulting desfășoară în Cluj-Napoca o nouă sesiune a cursului de formare profesională continuă Managementul Cabinetului Psihologic, ce se va derula pe parcursul a trei zile.
Durata: 24 de ore (3 module)
Credite: 24 credite CPR de formare profesională continuă în Psihologie Clinică
Descriere
Managementul Cabinetului Psihologic este un program unic în România, special conceput pentru psihologii clinicieni, psihoterapeuți și alți specialiști interesați de cunoașterea modului de organizare și funcționare a cabinetului propriu.
În momentul deschiderii cabinetului, psihologii promovează în categoria profesioniştilor titulari ai unei profesii liberale. Din acel moment, urmează să folosească o gamă largă de informaţii dincolo de cele specifice profesiei de psiholog. În această categorie se înscriu în principal informaţiile financiar-contabile, de marketing și de management general - pe baza cărora se vor fundamenta deciziile psihologului în cabinetul individual.
Obiective
Cursul își propune dezvoltarea competențelor profesionale (teoretice, practice, atitudinale) de:
- organizare,
- planificare,
- coordonare și
- conducere a activității cabinetului propriu.
Beneficii
În calitate de participant, la finalul acestui curs vei putea:
- să alternezi în mod confortabil între munca de psiholog şi munca de manager
- să realizezi activităţi de promovare eficiente pentru propriul cabinet
- să realizezi acţiuni de menţinere pe profit a cabinetului propriu
- să activezi într-un cadru legal, în cunoștință de cauză
Tematică
Cursul este organizat în 3 module a câte 8 ore fiecare și îmbină constant informațiile teoretice cu aspectele practice, aplicate pe următoarele teme:
1. Managementul general al cabinetului
2. Marketingul cabinetului
3. Managementul financiar al cabinetului
& Bonus: Planuri de acțiune
Subiecte specifice
Având la bază temele generale ale MCP, pe parcursul modulelor vor fi abordate următoarele subiecte specifice:
I. Aspecte legale și de management în constituirea cabinetului psihologic
- Legea 213 și activitatea Colegiului Psihologilor
- Deschiderea cabinetului psihologic din punct de vedere legal și fiscal
- Amplasarea și organizarea internă a cabinetului
- Documente, acte, registre obligatorii din perspectiva CPR
II. Aspecte legate de activitatea de marketing a activității psihologice
- Descoperirea produselor și serviciilor specifice ce pot fi oferite
- Poziționarea și diferențierea pe piață
- Medii și canale de comunicare și promovare
- Metode și instrumente de promovare
III. Aspecte legate de activitatea financiară a cabinetului psihologic
- Relația cu ANAF la deschiderea cabinetului psihologic și pe parcursul activității
- Documente fiscale și financiare obligatorii și modul lor de utilizare (facturi fiscale, chitanțe, declarații de impunere, registrul de casă, monetary, extras de cont, ordin de plata etc.)
- Obligațiile cabinetului față de stat (impozite)
- Organizarea contabilității cabinetului psihologic
- Reguli și sfaturi pentru managementul financiar al cabinetului
+ Bonus: Planuri de acțiune, ce includ:
- Completarea unor documente financiare obligatorii
- Elaborarea unui plan de acțiune de marketing referitor la cabinetul propriu
- Elaborarea unui pachet de servicii adaptat nivelului de specializare al psihologului și clienților săi
Metode și Tehnici
Pe tot parcursul programului se vor utiliza:
- informaţii legate de subiectele abordate
- schimburi de informaţii facilitate de discuţii în grup
- exerciţii şi activităţi pentru dezvoltarea abilităţilor de management
Pentru informații legate de costuri, formatori și înscrieri, vă invităm cu drag să ne contactați.
Asociația de Psihoterapie Pozitivă (APP) este membră a Federației Europene a Centrelor de Psihoterapie Pozitivă (EFCPP), acreditată de Asociația Europeană de Psihoterapie (EAP), fiind recunoscută ca furnizor de formare profesională continuă de către CPR (Colegiul Psihologilor din România).
ATU Consulting activează din anul 2004 în domeniul trainingului și consultanței în management, marketing, resurse umane şi dezvoltare de personal. Ceea ce am realizat alături de clienţii noştri şi ne propunem în continuare este să fim mai mult decât furnizori de servicii, să fim parteneri în dezvoltarea lor.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]