Curs Employer Branding, Cteam
Un business de top are nevoie de echipe de top. Dar, pe o piata concurentiala, doar o imagine angajator solida poate face diferenta pentru a atrage, a motiva si a retine cele mai potrivite profile pentru companie.
Un studiu al organizatiei Galup arata ca 79% dintre angajati nu sunt implicati (sau sunt de-a dreptul demotivati) in munca pe care o fac, ceea ce atrage dupa sine o pierdere de productivitate estimata la 31.5 milioane de dolari. A creste implicarea angajatilor este intim legat de cresterea profitabilitatii businessului.
Identitatea brandului de angajator este mai mult decat o simpla strategie de comunicare. Ea se construieste in timp real si este suma tuturor conversatiilor angajatilor, a marturiilor fiecarui fost angajat, a politicilor si procedurilor din companie, a experientelor economice si psihologice din ciclului de viata al angajarii.
In timpul acestui workshop, participantii vor primi informatii relevante si structurate despre modul in care isi pot defini strategia OD si despre instrumentele necesare implementarii acesteia (stabilirea tabelului de bord, stabilirea diagramelor organizationale adecvate, principiile realizarii descrierii posturilor, gradarea posturilor, evaluarea eficientei design-ului organizational, etc.). Mai mult, participantii isi vor insusi fundamentul actiunilor HR in acceptiunea de astazi – cum pot influenta atat strategia companiei, cat si dezvoltarea acesteia in viitor.
Prin intermediul acestui training, participantii vor lucra pe:
- Importanta imaginii angajator
- Promisiunea de brand (EVP)
- Instrumentele strategice si tactice
- Best practices
- Obiectivele business
- Strategia de comunicare
Recomandat pentru:
- Manageri, specialisti si generalisti HR
Repere din agenda:
- Context & definitii (brand de produs/ servicii/ individual/ companie);
- Brandul = PROMISIUNE; Atributele unui brand puternic: Relevanta, Autenticitate, Consistenta, Implicare;
- Definitia pozitionarii si beneficiile sale;
- Conceptul „celor 3 creiere”: Definitie, aplicabilitate practica; Legatura cu brandul
- „Mesaje cheie” ce sustin Imaginea de Angajator Perceptiile (din interior, din exterior)
- Modelul Iceberg si Curba S.
- Construirea pilonilor de baza pentru Imaginea de Angajator folosind o „Busola”
- Reconstituirea “liniei vietii organizatiei”;
- Tiparele, valorile si viziunea organizatiei ce se regasesc in conceptul de brand (promisiune, atribute, arhitectura);
- Barierele in implementarea viziunii companiei & employer branding;
- constructia planului de actiune si cooptarea stakeholder-ilor;
- Best practices.
Metode de invatare:
- Folosim metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
- Prezentam studii de caz si exemple relevante.
- Simulari de business.
- Materiale tiparite.
Detalii pentru participanti:
Locul desfasurarii cursului: online, in cadrul plaformei puse la dispozitie de Cteam.
Durata: 2 zile consecutive compuse din sesiuni de cate 3,5 ore/ zi.
*Cursul se va sustine cu conditia inscrierii unui minim de 5 persoane.
Preturi si pachete de achizitie:
Discount Early Bird – 15% pentru inscrierea pana pe 5 februarie 2021 (se cumuleaza cu celelalte oferte)
Pachet Recrutare (Recrutarea ca proces de vanzare in organizatie + Employer Branding) 500 EUR + TVA
Pachet Comp&Ben (HR Budgeting, Excel for HR, Compensation & Benefits) 700 EUR + TVA
Orice combinatie de 2 cursuri: 550 EUR + TVA
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]