Curs: Interviul comportamental
Elaborarea si sustinerea Interviului Comportamental in evaluare si selectie
Cand noii angajati nu reusesc sa se ridice la asteptarile setate initial, organizatiile nu doar ca vor consuma mai mult timp si resurse pentru a angaja alte persoane, dar intreaga echipa sufera o pierdere a productivitatii, iar in unele cazuri se observa o deteriorare a reputatiei, ca rezultat al performantelor slabe ale unui angajat. O atitudine negativa, lipsa de punctualitate si incapacitatea de a lucra bine cu ceilalti, intensificarea conflictelor in cadrul unei echipe sunt probleme comportamentale pe care angajatii le pot dezvalui in timpul unui interviu, folosind o abordare corecta cu acestia. Bazandu-se pe concluziile cercetarilor din psihologie care demonstreaza faptul ca performanta anterioara este cel mai bun indicator al viitoarei performante, cursul „Interviul Comportamental – de la creare la interpretare” ii ghideaza pe participanti printr-un proces structurat al interviului, de la trecerea in revista a CV-ului, la dirijarea interviurilor pentru a evalua candidatii.
Interviul comportamental ajuta inclusiv in selectia persoanelor fara experienta sau in procesul de consiliere in cariera.
Programul releva sfaturi practice si valoroase, pentru gasirea celei mai potrivite informatii, in vederea luarii celei mai bune decizii de angajare sau de consiliere. Mai mult, numeroase exercitii practice din viata reala, activitati si jocuri de rol le ofera angajatilor oportunitatea de a aplica noile cunostiinte la locul de munca, asigurand un nivel mai ridicat de succes. Vom explica cum putem valida prin interviul comportamental si informatiile obtinute prin alte probe de selectie (din teste de personalitate, de inteligenta, jocuri de rol, studii de caz). Vom explica cateva concepte din psihologie pe intelesul tuturor.
Cursul Dekon HR referitor la Interviul Comportamental este un ghid practic si se adreseaza celor care sunt implicati in procesul de selectie, atat recruterilor cu experienta sau novici dar si antreprenorilor sau managerilor
Obiectivele invatarii:
- Obiective ale interviului comportamental
- Identificarea competentelor necesare jobului si companiei
- Elaborarea intrebarilor bazate pe comportament
- Elaborarea intrebarilor comportamentale de validare a rezultatelor din alte probe.
- Dirijarea unui interviu intr-un mod eficient
- Evitarea capcanelor juridice
- Evaluarea raspunsurilor candidatilor in mod obiectiv
- Inceperea unei relatii benefice cu noii angajati
Grup tinta:
Profesionisti in HR (manageri, specialist, profesionisti), consultanti, manageri ce au rol de management al echipelor, psihologi.
Metoda:
Invatare experientiala, prezentare de evidente si statistici din psihologia organizational, exersarea practica pe exemple din organizatia dvs., exercitii, simulari.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]