Curs „Managementul Reputatiei Online” - program Codecs, București
In era tehnologiei in care ne aflam, este deosebit de important ca informatiile transmise prin intermediul mijloacelor Media sa ne ofere o prezentare care sa ne avantajeze. La acest curs veti invata cum sa planificati, prezentati si administrati informatiile referitoare la imaginea personala si/sau a companiei pe care o reprezentati.
SCOPUL PROGRAMULUI
Într-o societate digitalizată, în care fiecare acțiune este vizibilă și urmărită, este esențial pentru manageri și antreprenori să cunoască, să planifice, să administreze și să îmbunătățească imaginea personală și a companiilor pe care le conduc. Aceasta va genera:
- Creșterea business-ului prin încrederea pe care o au clienții în organizație.
- Colaborarea productivă cu partenerii și colegii.
- Ascultarea activă, monitorizarea permanentă a ceea ce se spune despre ei.
- Soluții pentru construcția de imagine online în acord cu profilul dezirabil.
- Reacții rapide la crize de imagine, răspunsuri la dezinformări sau zvonuri.
- Repararea imaginii, recâștigarea autorității, construcția brandului personal și sporirea reputației publice.
OBIECTIVE
Cunoaşterea şi fixarea de către participanți a tehnicilor de succes în managementul reputației online. La finalul sesiunii participanții vor putea:
- Să evalueze ceea ce a comunicat compania despre programele, produsele și serviciile sale, dacă profilul indus pe canale online corespunde cu percepția pe care compania dorește să o aibă ceilalți despre ea, cu profilul dezirabil.
- Să îmbunătățească imaginea publică sau ceea ce spun alții (clienți, partenerii, prospecți) despre companie, să administreze eficient profilul online al corporaţiei.
- Să gestioneze crizele de imagine online prin organizarea de scenarii cu răspunsuri rapide.
AGENDA
- Monitorizarea reputației de brand sau de companie. Referirile profesionale la companie.
- Evaluarea profilului de imagine, al brandului personal sau al corporaţiei: dezirabil, indus, reflectat, difuzat.
- Construcţia reputației personale și profesionale.
- Câştigarea încrederii publicurilor online: clienților, superiorilor și subalternilor. Managerii descoperă și înțeleg reputația ascultând: angajații, consumatorii, clienții, ong-iștii, jurnaliștii, bloggerii și alți oameni care controlează destinul companiei.
- Gestionarea imaginii profesionale online în relația cu clienții, furnizorii, angajatorii, ong-uri, administrația publică, comunitatea locală.
STRUCTURA SI DURATA PROGRAM
- Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti.
- O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.