fbpx Curs „Managementul Schimbării”, CODECS | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Curs „Managementul Schimbării”, CODECS

Categorie
Business & Management
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Cere program personalizat:

Programul acesta va invita la o incursiune in lumea creativitatii, inovarii si schimbarii. In orice tranzitie de la o situatie actuala la una noua este de preferat sa avem dezvoltate acele competente care determina ca acest proces sa fie unul usor si viabil.

Scopul programului

Programul Managementul Schimbarii faciliteaza cursantilor dobandirea de cunostinte si abilitati necesare in vederea sustinerii unei tranzactii eficiente de la o situatie actuala la o situatie ulterioara si dezvolta competentele manageriale si de leadership astfel incat intregul proces de tranzitie sa devina sustenabil.

Cui îi este destinat?

Programul este destinat managementului organizational in vederea gestionarii corecte a proceselor de transformare, adaptare si integrare eficienta a tuturor schimbarilor necesare obtinerii a celor mai bune rezultate.

Obiectivele programului:

  • Cunoasterea conceptului de cultura organizationala si intelegerea rolului ei la realizarea schimbarilor in cadrul organizatiilor.
  • Cunoasterea tipurilor de schimbari organizationale
  • Cunoasterea mecanismelor de schimbare si modul in care functioneaza acestea
  • Cunoasterea elementelor rezistente la schimbare
  • Cunoasterea instrumentelor si strategiilor folosite in cadrul schimbarii organizationale

Structura și durata programului

Cursul se desfasoara pe durata a doua zile consecutive. O zi de training contine 6 ore de training efective, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ ore.

Competențele dezvoltate de participarea la acest curs:

  • Cunoasterea intregului proces al schimbarii organizationale
  • Utilizarea instrumentelor de management pentru schimbari la nivel departamental si organizational
  • Formarea de aptitudini specifice si constientizarea procesele de luare a deciziilor, de comunicare, de gestionare a relatiile interpersonale, leadership, stil de conducere etc.
  • Proactivitate si dezvoltarea asertivitatii in situatii date

Conținutul programului:

  • Notiuni de schimbare organizationala
  • Identificarea mecanismelor schimbarii si analiza modului de functionare a acestora;
  • Importanta si influenta factorilor uzuali care intervin intr-o schimbare
  • Analiza si evaluarea impactului factorilor externi asupra procesului de schimbare dintr-o organizatie
  • Elemente de rezistenta la schimbare
  • Tipurile si abordarile de schimbari organizationale
  • Modelul procesului de schimbare
  • Elaborarea si implementarea instrumentelor de lucru pentru asigurarea succesului schimbarii
  • Strategiile de implementare a schimbarii intr-o organizatie

Structură și durată program

Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti.

O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

 

 

Data si locatie
Cere program personalizat: