Marketing Management, Exec-Edu
Marketing Management
Cursul de marketing iti ofera o perspectiva de ansamblu asupra managementului marketingului, de la intelegerea comportamentului consumatorului, strategii de segmentare si pozitionare la construirea planului de marketing, modele de branding si instrumente de marketing digital.
Pe langa o mare baza de informatii, acest curs de marketing management iti pune la dispozitie repere concrete de lucru, practica intensa si expertiza pe care sa o poti aplica imediat in activitatile zilnice.
Pentru dezvoltarea abilitatilor de marketing strategic, te invitam sa participi activ la simularea „Strategic Marketing”, oferită de Innovative Learning Solutions Inc. (ILS)., în cadrul grupului de simulari de business Marketplace Live. Simulările Marketplace au fost utilizate de numeroase companii renumite, printre care: Coca Cola, IBM, FedEx, Delta Airlines, Dell (China), Microsoft (China), BMW și Walmart.
Cursul de Marketing Manager.
Ce ne recomandă
- Peste 350 de absolventi
- 5 luni de cursuri interactive, proiecte de echipa si networking
- 1 expert de top – profesor, cercetator si consultant recunoscut, doctor in marketing, pregatit la Harvard si Chartered Institute of Marketing
- guest-speakeri cu experienta in marcomm
- 1 certificat de Manager Marketing, autorizat ANC si 1 certificat EXEC-EDU
Beneficii
- Esti la zi cu cele mai actuale practici de marketing management;
- Iti formezi o perspectiva de ansamblu si iei decizii in cunostinta de cauza; schimbi opinii cu alti specialisti, cu provocari similare;
- Inveti să construiesti o strategie de marketing bine fundamentata;
- Aplici noile concepte in simularea de marketing strategic ILS;
Cui se adresează
Daca lucrezi sau tintesti catre o pozitie in departamentul de marketing si ai nevoie sa deprinzi rapid notiunile esentiale in acest domeniu, acest curs de marketing este pentru tine.
Tematica
- Decizii majore: alegerea segmentelor ţintă şi poziţionarea
- Cum să elaborezi un plan de marketing care să direcţioneze compania spre performanţe de top
- Date sau „insight”?
- Cum să dezvolţi un brand puternic
- Noi provocări în domeniul distribuţiei
- Instrumentele comunicării de marketing
- Cum să utilizezi noile instrumente de marketing digital?
- Care este preţul potrivit?
- Este vremea schimbării perspectivei marketerilor asupra preţurilor
- Testează-ţi abilităţile de marketer!
Investitie
- Curs: 790 EUR
- Taxă examen final: 150 EUR
-
Poţi opta pentru participarea la ambele module sau numai la unul din ele. Primirea certificatului ANC este condiționată de susținerea cu succes a proiectului și de participarea la ambele module ale cursului.
Pentru cursurile autorizate de ANC nu se aplică TVA la taxa de înscriere, conform OG 129/2000 şi L163/2005 (în cazul în care finalizezi întreg programul, participând la primele două module).
- EARLY BIRD: 10% discount pentru plata integrală până la 30 Septembrie
- Discount-uri de la 5% pentru grupuri de minim 3 persoane care participă împreună la cursul de Marketing Management
- Discount-urile nu se cumulează
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]