fbpx Motivare prin comunicare asertivă și feedback, Dynamic Learning | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Motivare prin comunicare asertivă și feedback, Dynamic Learning

Trainer
Categorie
Comunicare
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
E-Learning / Curs Online
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Cere program personalizat:

Scopul cursului

Modulul de motivare are ca scop o mai bună comunicare, în vederea cooperării atât de necesară în contextul competițional din mediul extern al companiei. Este esențială clarificarea motivațiilor fecărui angajat astfel încât, ca manageri, să acordăm sprijin personalizat și să generăm planuri de acțiune relevante pentru competențele proprii. Când fiecare își exersează punctele forte, dă ce e mai bun, rezultatul combinat crește exponențial, dar ce este cel mai important, crește satisfacția, se creeaza un cerc virtuos, nu unul  vicios.

Beneficii pentru participanți:

  • Clarificarea diferenţelor ȋntre motivare şi motivaţie  și cum se utilizează ca instrumente ȋn management;
  • Ȋmbunătăţesc abilităţile de a identifica şi dezvolta angajaţii talentaţi, pregătindu-i pentru a-şi ȋndeplini obiectivele.

I. COMUNICAREA MANAGERIALĂ

  • Atitudine personală versus atitudine profesională în departamentele organizației
  • Atitudinea preventivă versus cea reparatorie
  • Relaționarea – rol și beneficii
  • Factorii productivi și neproductivi care ne influențează relația cu subordonatii
  • Îmbunătățirea cooperării în echipă și cu managerii de pe același nivel

II. COMUNICAREA ASERTIVĂ – ROL DECISIV ÎN RELAȚIONARE

  • Identificarea nevoilor, motivației  și a interesului celorlalți.
  • Valori care conduc procesele interne – adecvarea la  nevoile angajaților
  • Asertivitate, pasivitate, agresivitate
  • Cum să fii asertiv în situații dificile
  • Tipuri de ascultare: Pasivă, Selectivă, Combativă, Activă.
  • Empatia. Tehnici de comunicare empatică.
  • Crearea relațiilor cu ajutorul ascultării active

III. MOTIVAREA ŞI MOTIVAŢIA- cum se utilizează ca instrumente în procesul de conducere

  • Diferențe între motivare și motivație
  • Cele 4 motivații de bază: puterea, realizarea, relaționarea, siguranța
  • Variabile ce influențează punerea în practică a motivației individului: așteptările și valorile
  • Indicatori ai demotivării
  • Căi de motivare a echipelor
  • Crearea unei culturi a nonvinovăţiei
  • Menținerea nivelului motivațional

 IV. DEZVOLTAREA ANGAJAŢILOR

  • Cum identificam potențialul angajaților
  • Metoda PESOS de pregătire unu la unu sau în echipă
  • Cum abordez un senior vs un junior
  • Feedforward ca instrument de focusare a angajatului pe obiective concrete
  • Cum se oferă feedforward seniorilor și juniorilor
  • Coaching în 7 pași pentru dezvoltarea angajaților dificili

 

Tariful include:

  •  livrare și suport curs, diploma de participare
Data si locatie
Cere program personalizat: