Motivare prin comunicare asertivă și feedback, Dynamic Learning
Data si locatie
Scopul cursului
Modulul de motivare are ca scop o mai bună comunicare, în vederea cooperării atât de necesară în contextul competițional din mediul extern al companiei. Este esențială clarificarea motivațiilor fecărui angajat astfel încât, ca manageri, să acordăm sprijin personalizat și să generăm planuri de acțiune relevante pentru competențele proprii. Când fiecare își exersează punctele forte, dă ce e mai bun, rezultatul combinat crește exponențial, dar ce este cel mai important, crește satisfacția, se creeaza un cerc virtuos, nu unul vicios.
Beneficii pentru participanți:
- Clarificarea diferenţelor ȋntre motivare şi motivaţie și cum se utilizează ca instrumente ȋn management;
- Ȋmbunătăţesc abilităţile de a identifica şi dezvolta angajaţii talentaţi, pregătindu-i pentru a-şi ȋndeplini obiectivele.
I. COMUNICAREA MANAGERIALĂ
- Atitudine personală versus atitudine profesională în departamentele organizației
- Atitudinea preventivă versus cea reparatorie
- Relaționarea – rol și beneficii
- Factorii productivi și neproductivi care ne influențează relația cu subordonatii
- Îmbunătățirea cooperării în echipă și cu managerii de pe același nivel
II. COMUNICAREA ASERTIVĂ – ROL DECISIV ÎN RELAȚIONARE
- Identificarea nevoilor, motivației și a interesului celorlalți.
- Valori care conduc procesele interne – adecvarea la nevoile angajaților
- Asertivitate, pasivitate, agresivitate
- Cum să fii asertiv în situații dificile
- Tipuri de ascultare: Pasivă, Selectivă, Combativă, Activă.
- Empatia. Tehnici de comunicare empatică.
- Crearea relațiilor cu ajutorul ascultării active
III. MOTIVAREA ŞI MOTIVAŢIA- cum se utilizează ca instrumente în procesul de conducere
- Diferențe între motivare și motivație
- Cele 4 motivații de bază: puterea, realizarea, relaționarea, siguranța
- Variabile ce influențează punerea în practică a motivației individului: așteptările și valorile
- Indicatori ai demotivării
- Căi de motivare a echipelor
- Crearea unei culturi a nonvinovăţiei
- Menținerea nivelului motivațional
IV. DEZVOLTAREA ANGAJAŢILOR
- Cum identificam potențialul angajaților
- Metoda PESOS de pregătire unu la unu sau în echipă
- Cum abordez un senior vs un junior
- Feedforward ca instrument de focusare a angajatului pe obiective concrete
- Cum se oferă feedforward seniorilor și juniorilor
- Coaching în 7 pași pentru dezvoltarea angajaților dificili
Tariful include:
- livrare și suport curs, diploma de participare
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]