Curs Persuasiune si influentare
Persuasiunea reprezintă acţiunea de influenţare a atitudinilor şi comportamentelor unor persoane, în vederea producerii acelor schimbări care sunt concordante cu scopurile sau interesele agentului iniţiator (persoane, grupuri, instituţie sau organizaţie politică, socială, culturală, comercială, etc).
Persuasiunea trebuie privită ca o activitate de convingere opusă impunerii sau forţării unei opţiuni, organizată astfel încât să ducă la adoptarea personală a schimbării aşteptate.
Trainingul îşi propune să ofere participanţilor posibilitatea de a exersa comportamente de persuadare şi influenţare conform tehnicilor care pot fi transferate în diverse domenii de activitate: vânzări, management, publicitate, marketing, relaţii publice etc.
Tematica:
Persuasiunea – artă sau ştiinţă;
Persuasiunea, tehnică specifică de comunicare;
Negocierea prin persuasiune şi influenţare;
Atingerea obiectivelor;
Persuasiunea şi interesele;
Tehnici de manipulare;
Beneficii pentru participanţi:
Dobândirea unei largi perspective informaţionale asupra nevoilor şi intereselor tuturor celor implicaţi în activităţi in care sunt necesare abilităţile de persuasiune şi influenţare;
Dezvoltarea abilităţii de a identifica mecanisme de aplicare a comportamentelor de persuasiune;
Pregătirea efectivă pentru persuasiune, identificarea barierelor şi crearea tacticilor specifice;
Dezvoltarea abilităţilor de persuasiune prin jocuri de rol, simulări şi studii de caz.
Participanţi:
- public general
- personal din domeniile marketing/PR/vânzări/management/psihologie la nivel începător sau mediu.
Alte detalii pentru livrare standard:
Maximum de participanţi: 14 cursanţi
Minimum de participanţi: 10 cursanţi
Limba de predare: engleză/română
Exerciţii/studii de caz/jocuri de rol: 60% din timp.
Data: 28 - 29 mai
Taxa de participare: 900 lei + TVA
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]