Procurement - Achiziții în mediul privat, Dynamic Learning
Data si locatie
Achizițiile au devenit o parte integrantă a performanței corporative și atrag o atenție sporită din partea conducerii companiei.
Astfel, una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții în următorii ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.
Obiectivele programului Procurement – achizitii in mediul privat:
- Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
- Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
- Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
- Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
- Definirea rolului buyer-ului în licitații
- Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
- Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
- Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
- Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii
AGENDA
ROLUL BUYER-ULUI ÎN COMPANIE
- Care sunt obiectivele unui buyer
- Cum achiziționează buyerii – cum aplică politica și strategia companiei
TEHNICI ȘI PROCESE ÎN ACHIZIȚIE
- Cum și când se aplică diferite procese în achiziție
- Cine și cum participă în fiecare proces de achiziție
- Rolul buyer-ului în procesul de achiziție
MODELUL PETER KRALJIC ÎN ACHIZIȚII
- Categorii de achiziții și prioritizarea lor
- Abordarea achizițiior în funcție de importanță
- Cum prioritizăm fiecare achiziție
MANAGEMENTUL FURNIZORILOR
- Cum se creează și gestionează baza de furnizori
- Criterii de evaluare a furnizorilor
- Cum se construiește și menține relația cu furnizorii
COSTUL TOTAL DE ACHIZIȚIE
- Eficiența în stabilirea prețului corect
- Cum calculăm un TCO
MANAGEMENTUL CONTRACTELOR
- Tipuri de contracte
- Echipa de contract
- Cum gestionăm contractele
ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIȚIE
- Ce etape urmăm în procesul de achiziție
- Diferențe între achiziții simple și licitații
- Rolul buyer-ului în licitație
TEHNICI DE REDUCERE A COSTURILOR
- Analiză și modele de cost
- Diferențe între modelele de cost
- Când și cum aplicăm fiecare model de cost
KPI ÎN ACHIZIȚII
- Principalii indicatori de performanță în activitatea de achiziții
- Rolul și importanța indicatorilor de performanță din achiziții în contextul general al companiei
- Impactul indicatorilor de performanță din achiziții asupra KPI-lor financiari ai companiei; strategii de îmbunătățire a acestora
NEGOCIEREA ÎN ACHIZITȚII
- Ce, cum, și când negociem în achiziții
ETICA ÎN ACHIZIȚII
- Ce înseamnă și cât de importantă este etica în achiziții
- Tipuri de atitudine non etică și impactul acesteia pe termen lung
TARIF
Pentru înscrierea a mai mult de 2 participanți se oferă reducere.
Tariful include:
- suport de curs, materiale, diploma de participare
- 2 zile de curs, câte 8 ore, 9.oo – 17.00
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]