Curs „Psihologia Vânzărilor în Turism, Retail, HoReCa, Servicii B2C”
Un training 100% interactiv si adaptat industriei turismului, amuzant si plin de trucuri de vanzare si fidelizare a clientilor. Nu te vom plictisi cu prezentari ci vom exersa in permanenta. Va fi un training experiential. Va fi un training care te va transforma din agent de vanzare in consulant.
Cursul Psihologia Vanzarilor te invata sa traduci" ofertele agentiei, hotelului, restaurantului tau pe intelesul clientilor tai. Vei cunoaste psihologia din spatele motivatiilor si asteptarilor clientilor tai si vei invata cum sa prezinti fiecare pachet de servicii intr-un mod adaptat. Vei invata sa cresti vanzarile prin up selling si cross selling dar intr-un mod care iti va aduce clienti multumiti.
Daca lucrezi in #turism, #retail #HoReCa, #hotelarie, #ticketing #travel sau in #servicii B2C conexe acestor arii, vino sa iti exersezi abilitatile de vanzare si de relationare intr-un curs 100% practic si customizat. Daca te adresezi clientilor ce intra in agentia ta, in magazinul tau, in hotelul sau restaurantul in care lucrezi atunci acest curs este pentru tine indiferent daca esti manager sau angajat. Daca esti manager, vei sti ce atitudini sa dezvolti echipei tale. Daca esti un reprezentant de vanzari - vei sti sa pretuiesti clientul, sa vinzi, sa-ti faci viata mai buna!
Daca iti doresti sa stii ce trucuri sa folosesti pentru a-ti creste vanzarile sau pentru a gestiona situatii dificile, acest training de psihologie a vanzarilor este pentru tine.
Daca ai mai participat la cursuri de vanzare sau management in turism, vino sa iti imbunatatesti tehnicile si sa exersezi tot ceea ce stiai dar si sa descoperi noi trucuri mici pentru vanzari mai mari.
De ce sa ai cunostinte de psihologie desi lucrezi in turism, ho-re-ca, ticketing sau relatii cu publicul?
Pentru a-ti imbunatati relatiile cu clientii. Deoarece relatia directa, adaptata clientului, poate aduce avantaj competitiv. Concurenta s-a diversificat, ea nu mai consta doar in existenta altor agentii, altor concurenti de pe piata ci si in on-line. Este bine sa stii putina psihologie deoarece vanzarile si relationarea se realizeaza de-la-om-la-om.
Pentru a gestiona mai bine conflictele si neintelegerile ce pot aparea in relatie cu colegii sau clientii. Vom analiza stiluri conflictuale dar si strategii de abordare a fiecarui stil conflictual.
Pentru a creste vanzarile utilizand tehnici de cunoastere a stilului de cumparare a clientului si motivatiile sale, cunoscand stilurile tale de vanzare, descifrand semnale din comportamentele clientilor potentiali.
Pentru a deveni mai puternic la locul de munca sau pe piata pe care activezi, pentru a putea creea strategii de vanzare, planuri si indicatori de vanzare in aria ta de competenta. Pentru a intelege cum poti sa iti dezvolti jobul, afacerea colaborand cu cloegi si chiar competitori.
Metoda: Bazat pe metoda de invatare prin practicare (invatare experientiala, learning by doing), acest training este 100% interactiv si adaptat industriei turismului, amuzant si plin de trucuri de vanzare si de fidelizare a clientilor. Nu te vom plictisi cu prezentari ci vom exersa in permanenta. Va fi un training experiential, in care vei invata facand lucruri, aplicand metode, exersand in permanenta. Va fi un training care te va transforma din agent de vanzare sau profesionist in ho-re-ca in consultant personal al clientului.
Vezi emisiunea TV - Puls Economic Iasi despre Psihologia Vanzarilor in Turism, emisiune la care a fost invitata Mirela Minciu (trainerul acestui program), dar si participanti ai cursului - Managerul Hotelului Unirea din Iasi si Managerul unei Agentii de Turism din Suceava.
Ce obtii la final: Dupa ce vei participa la cele doua zile pline de exercitii, jocuri de rol, simulari, teste si probe amuzante te vei intoarce la jobul tau si vei putea aplica imediat o serie de tehnici si instrumente care te vor ajuta sa iti cresti numarul de vanzari dar si valoarea pachetelor vandute, vei sti sa vinzi pachete turistice scumpe, programe de turism, servicii ho-re-ca sau bilete de avion sau adaptate nevoilor clientilor, vei sti sa iti fidelizezi clientii si sa faci cross selling. Vei intelege unde sunt partenerii tai si cine este concurenta ta adevarata.
Dupa aceste zile de training de psihologie a vanzarilor in turism iti vei putea creste veniturile dar si cifra de afaceri a agentiei, vei putea face mai multi turisti fericiti.
Durata: 2 zile
Bucuresti: (grup minim de 10 persoane). Locatia urmeaza a fi comunicata.
Cost de participare la workshop:
- Costul include material si resurse de invatare, diploma de participare, 4 coffee break, 2 mese de pranz.
- Costul nu include deplasarea si cazarea participantilor.
Pachete si oferte speciale de participare:
- 5% discount pentru inscrierea concomitenta a doua persoane
- 10% discount pentru un grup de 4 persoane.
Trainer: Mirela MINCIU
MIRELA este trainer, antreprenor si are studii de psihologie. MRELA Ia sustinut workshopuri de vanzari si management in turism in cadrul Scolilor de Primavara Christian Tour din 2014, 2015, 2016, 2017 dar si in Travel Forum Christian Tour 2017 desfasurat in 7 locatii pe teritoriul intregii Romanii.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]