TELESALES - vânzare eficientă la telefon, Dynamic Learning
CURSUL DUREAZA 2 (doua ) ZILE SI SE ORGANIZEAZA LA CERERE- in perioada 1 octombrie- 30 noiembrie 2022 atat OPEN cat si IN HOUSE
OBIECTIVE CURS TELESALES:
- Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti in timpul abordarii telefonice, astfel incat sa obtii vanzarea
- Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti intr-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi si modul in care le va fi de folos in activitatile lor de zi cu zi
- Identificarea rapida si corecta a nevoilor clientului legate de comportamentul sau privind produsele/serviciile
- Perfectionarea abilitatilor de ascultare pentru o mai mare eficienta in investigarea nevoilor
- Propuneri de oferte adaptate nevoilor de utilizare ale clientilor
- Solutionarea obiectiilor intr-un mod profesionist si eficient
Beneficii pentru participanții la curs
- Înțelegerea clienților, a nevoilor și așteptărilor acestora
- Îmbunătățirea abilităților de prezentare comercială a produselor și vânzare prin telefon
- Îmbunătățirea abilităților de ascultare activă și comunicare asertivă prin telefon
- Îmbunătățirea abilităților de persuasiune, folosind tehnici de rezolvare a obiecțiilor și influențare
- Cursanții își vor însuși modalități de structurare a apelului telefonic (apel inbound, apel outbound),astfel încât săle crească eficiența în sporirea numărului de clienți mulțumiți și aducerea de clienți noi
- Transformarea oricărei interacțiuni cu clienții într-o experiență productivă
- Câștigarea unui avantaj competitiv necesar în mediul de afaceri actual, puternic orientat către client prin folosirea unor fraze / cuvinte cheie, care să îi ajute “să descifreze” mai ușor clientul –să știe cande cazul să mai insiste și când să renunțe.
PROGRAMA CURS
I. INTRODUCERE ÎN TELESALES
• Vânzarea față în față vs vânzarea la telefon/telesales
• Evaluarea vânzării
• Abilitățile unui bun vânzator la telefon
• Instrumentele unui vânzator la telefon
• Sugestii privind vocea
II. MODALITĂȚI DE CREȘTERE A EFICIENȚEI ÎN ABORDAREA TELEFONICĂ
Vânzarea ca process de comunicare bilateral:
• Importanța comunicării: cunoaște și convinge
• Așteptările clienților
• Motive uzuale de cumpărare
• De ce sunt importante întrebările
• Abilități de ascultare
• Ascultare pentru identificarea semnalele de cumpărare
• Importanța vocii
• Comunicare persuasivă
• Imaginea unui profesionist
• Cele 7 reguli în vânzarea la telefon
• Caracteristici și beneficii
• Vânzarea produsului sau serviciului
• Tipuri de client și modalități de abordare
III. GHIDUL APELURILOR DE VÂNZARE / TELESALES
• Pregătirea apelului de vânzare; Cold calls
• Ciclul conversațional
• Modelul AIDA
• Atrage atenția clienților și transformă-i în parteneri de discuție
• Cum identifici nevoia clienților și le stârnești interesul
• Nu-i suficient să aibă nevoie trebuie să își doreasca să cumpere
• Prezentarea produsului/ serviciului pe înțelesul clienților dvs
• Stabilește când și cum se va bucura clientul de produsul /serviciul oferit (finalizarea vânzării)
IV. SOLUȚIONAREA OBIECȚIILOR
• Cum reacționați când auziți o obiecție
• De ce au oamenii obiecții?
• Definirea celor mai des întâlnite obiecții
• Identificarea obiecțiilor reale
• Cei 4 R pentru soluționarea obiecțiilor
V. ÎNCHIDEREA VÂNZĂRII
• Încheierea vânzării
• Preîntâmpinarea regretelor cumpărătorului
• Cum să cereți recomandări?
• Planul de acțiune
Cursul poate fi personalizat si sustinut in-house, la cerere
Tariful include:
- suport de curs si materiale de lucru; diploma de participare la curs
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]