fbpx TELESALES - vânzare eficientă la telefon, Dynamic Learning | Learning Network Mergi la conţinutul principal

TELESALES - vânzare eficientă la telefon, Dynamic Learning

Categorie
Vanzari
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
E-Learning / Curs Online
Curs In House
Nivel
Intermediar
Data si locatie
Cere program personalizat:

CURSUL DUREAZA 2 (doua ) ZILE SI SE ORGANIZEAZA LA CERERE- in perioada 1 octombrie- 30 noiembrie 2022 atat OPEN cat si IN HOUSE

 OBIECTIVE CURS TELESALES:

  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti in timpul abordarii telefonice, astfel incat sa obtii vanzarea
  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajuta sa ii implici pe clienti intr-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi si modul in care le va fi de folos in activitatile lor de zi cu zi
  • Identificarea rapida si corecta a nevoilor clientului legate de comportamentul sau privind produsele/serviciile
  • Perfectionarea abilitatilor de ascultare pentru o mai mare eficienta in investigarea nevoilor
  • Propuneri de oferte adaptate nevoilor de utilizare ale clientilor
  • Solutionarea obiectiilor intr-un mod profesionist si eficient

 

Beneficii pentru participanții la curs

  • Înțelegerea clienților, a nevoilor și așteptărilor acestora
  • Îmbunătățirea abilităților de prezentare comercială a produselor și vânzare prin telefon
  • Îmbunătățirea abilităților de ascultare activă și comunicare asertivă prin telefon 
  • Îmbunătățirea abilităților de persuasiune, folosind tehnici de rezolvare a obiecțiilor și influențare 
  • Cursanții își vor însuși modalități de structurare a apelului telefonic (apel inbound, apel outbound),astfel încât săle crească eficiența în sporirea numărului de clienți mulțumiți și aducerea de clienți noi
  • Transformarea oricărei interacțiuni cu clienții într-o experiență productivă
  • Câștigarea unui avantaj competitiv necesar în mediul de afaceri actual, puternic orientat către client prin folosirea unor fraze / cuvinte cheie, care să îi ajute “să descifreze” mai ușor clientul –să știe cande cazul să mai insiste și când să renunțe.

 

PROGRAMA CURS

 

I. INTRODUCERE ÎN TELESALES

• Vânzarea față în față vs vânzarea la telefon/telesales
• Evaluarea vânzării
• Abilitățile unui bun vânzator la telefon
• Instrumentele unui vânzator la telefon
• Sugestii privind vocea

II. MODALITĂȚI DE CREȘTERE A EFICIENȚEI ÎN ABORDAREA TELEFONICĂ

Vânzarea ca process de comunicare  bilateral:
• Importanța comunicării: cunoaște și convinge
• Așteptările clienților
• Motive uzuale de cumpărare
• De ce sunt importante întrebările
• Abilități de ascultare
• Ascultare pentru identificarea semnalele de cumpărare
• Importanța vocii
• Comunicare persuasivă
• Imaginea unui profesionist
• Cele 7 reguli în vânzarea la telefon
• Caracteristici și beneficii
• Vânzarea produsului sau serviciului
• Tipuri de client și modalități de abordare

III. GHIDUL APELURILOR DE VÂNZARE / TELESALES

• Pregătirea apelului de vânzare; Cold calls
• Ciclul conversațional
• Modelul AIDA
• Atrage atenția clienților și transformă-i în parteneri de discuție
• Cum identifici nevoia clienților și le stârnești interesul
• Nu-i suficient să aibă nevoie trebuie să își doreasca să cumpere
• Prezentarea produsului/ serviciului pe înțelesul clienților dvs
• Stabilește când și cum se va bucura clientul de produsul /serviciul oferit (finalizarea vânzării)

IV. SOLUȚIONAREA OBIECȚIILOR

• Cum reacționați când auziți o obiecție
• De ce au oamenii obiecții?
• Definirea celor mai des întâlnite obiecții
• Identificarea obiecțiilor reale
• Cei 4 R pentru soluționarea obiecțiilor

V. ÎNCHIDEREA VÂNZĂRII 

• Încheierea vânzării
• Preîntâmpinarea regretelor cumpărătorului
• Cum să cereți recomandări?
• Planul de acțiune

 

 Cursul poate fi personalizat si sustinut  in-house, la cerere

 

Tariful include:

  •  suport de curs si materiale de lucru; diploma de participare la curs

 

Data si locatie
Cere program personalizat: