Excelență în comunicare și vânzare în mediul online, Exec-Edu
Descriere
În această perioadă de criză totul s-a schimbat: de la modele de business la comportamentul de consum și până la modul în care ne desfășurăm activitatea. Un singur lucru a rămas stabil: nevoia stringentă de a obține rezultate, adică nevoia de a genera vânzări și de a ne menține clienții cât mai aproape.
Acest curs este în special pentru:
- reprezentanță de vânzări, manageri din compartimentele de customer service, marketing
- cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.
Beneficii:
- Dacă și tu ești în legătură directă cu clienții, desfășurându-ți activitatea de la distanță, atunci și tu întâmpini, cel mai probabil, următoarele provocări:
- Cum rămâi aproape de clienții tăi, cum sondez nevoile și preocupările lor, fără să îi întâlnești față în față;
- Cum comunici cu clienții prin telefon, videoconferințe sau email, pentru a-i fideliza și pentru a genera vânzări, prin upsell și cross-sell
- Cum poți să tratezi cererile lor cu empatie și eficiență
- Cum gestionez relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
- Cum dezvolt abilitățile necesare pentru a loializa clienții în această perioadă de criză, dar și în vremuri stabile, protejând, în același timp, interesele companiei
Tematică:
Exemple de exerciții și activități tematice:
- “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
- Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
- „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
- „Cineva ne privește” – excelență într-un mediu față-în-față
- „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
- „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
- „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
- „Când jocul devine dur” – consumatori dificili
Ziua 1 – 3 ore
- Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
- Modelul celor 8 pași spre excelență
- Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
- Dacă toți ar fi la fel…
- Soluția “MEA” – Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
- Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor
Ziua 2 – 3 ore
- “Ascultă, Privește, Gândește”
- Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
- Maximizarea oportunităților de vânzare
- Dacă aș putea să fac orice:
- Cele 4 trepte ale servisării clienților.
Cursul se va desfășura pe platforma Zoom, în intervalul 9.00 – 12.30, durată – 2 sesiuni de 3h
Cerere curs inhouse