Excelență în customer service, Fundația CCU
Afacerile din care faceți parte depind, în mare măsură, de interacțiunea directă cu clienții?Simțiți presiunea asupra angajaților în contact cu aceștia?Presiune exercitată de către clienții care vor mereu ”altceva” și/sau de către manageri care ”impun” rezultate?
Clienții comunică cunoștințelor, prin toate mijloacele, despre nemulțumirea lor, apoi ”pleacă” la concurență, fără preaviz.
În același timp, fluctuațiile de personal pentru aceste posturi sunt uriașe.
Așadar, te așteptăm în data de 27.02.2020, de la ora 17:45 la seminarul "Excelență în Customer Service" să descoperi soluții pentru armonie între clienți și front office, între manageri și angajați.
nvața cum să crești motivația angajaților și retenția personalului și să reduci tensiunile în unitatea ta.
Cum?
Oricare dintre noi este sau poate fi clientul unei clinici medicale, al unui restaurant, al unui magazin de retail sau service auto...Așa că, de fapt, toți ”știm” cum să ne tratăm clienții la rândul nostru.
La seminarul interactiv susținut de către Cătălina Duțu, EMBA, vei afla calea simplă și la îndemână, prin care să faci conexiunea între cele două ipostaze și să îmbunătățești performanțele.
Ne găsești la sediul Fundației CCU - Str.Progresului 134-138, et. 1, sala Mihai Eminescu, sector 5, București .
Cui se adresează?
- Antreprenorilor și managerilor din vânzări B2C, indiferent de domeniu;
- Angajaților aflați în contact direct cu clienții persoane fizice.
Cui nu i se adresează?
- Antreprenorilor și managerilor din client service B2B, este o perspectivă nunațată care nu va fi abordată în prezentul seminar;
- Celor pentru care ”bine” este suficient și nu caută excelență în activitatea lor;
Da, excelența în relația cu clienții direcți este posibilă. Vino la seminar să afli cum!
Cătălina Duțu, EMBA are licență în marketing ASE(2002), o experiență de top management de peste 15 ani și a coordonat proiecte de peste 20 mil. euro în întreagă carieră, fiind preocupată permanent de dezvoltarea să profesională și personală, precum și a celor cu care intră în contact.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]