Fashion Retail Management
Descrierea programului:
Fără îndoială vânzarea către consumator este elementul central al acestui curs, însă vânzarea nu înseamnă numai interacțiunea client-consilier de vânzări, ci și identificarea clienților și a comportamentelor lor de cumpărare, crearea unei experiențe plăcute de cumpărare, gestionarea stocurilor, stabilirea strategiilor de preț, menținerea imaginii brandului sau pregătirea profesională a consilierilor și motivarea angajaților.
Programul este construit din perspectiva managerului de magazin și le formează participanților imaginea de ansamblu a unui business de fashion retail, cum se leagă ceea ce fac ei de activitatea altor funcțiuni cheie din compania de retail.
Programul conține, de-a lungul a 3 module, 6 teme esențiale de retail management, participanții regăsind în workshopuri situațiile cu care se confruntă în munca de zi cu zi.
Primul modul: Nivelul operațional – Perspectiva Client
- Identificarea și înțelegerea consumatorului român de fashion retail
- Vânzarea centrată pe client
Al doilea modul: Nivelul tactic – Perspectiva Echipă
Al treilea modul: Nivelul strategic – Perspectiva Produs
Fiecare modul durează o zi și oferă participanților instrumentele esențiale pe care le pot folosi începând de a doua zi în magazinul lor în scopul eficientizării activității
Primul modul: Nivelul operațional – Perspectiva Client
Audienta principala:
Acest modul este destinat în principal:
- Managerilor de magazin
- Middle managerilor dornici sa-si dezvolte abilitățile de a conduce și de a obține performanță
- Consilieri lorde vânzări cu experiență solidă
- Managerilor din alte sectoare ale retailului
Obiective:
La finalul acestui modul, participanții vor fi în măsură să înțeleagă:
- Cum identificăm caracteristicile clienților
- Cum oferim excelență în Customer Service
- Care sunt competentele critice ale unui consilier de vânzări în acest domeniu
- Cine iau clienții decizia de cumpărare
- Care sunt tehnicile de bază în vânzarea centrată pe client
- Cum gestionăm obiecțiile clienților
- Cum construim relația cu clienții noștri
Tematica:
1.Identificarea şi înţelegerea consumatorilor de retail
- Caracteristici demografice şi de stil de viaţă
- Nevoi şi dorinţe
- Atitudini şi comportamente de shopping
- Identificarea și înțelegerea consumatorului
2.Îmbunătățirea tehnicilor de vânzare în retail – Vânzarea centrată pe client
- Satisfacția clientului
- Procesul de vânzare
- Tehnici de vânzare și de gestionare a obiecțiilor
- Construirea relației cu clientul
Durata si locatie:
- Durata cursului este de 1zi, de la 09.00 – 18.00 cu o pauză de prânz de o oră;
- Sunt incluse două pauze de cafea
- Locație: Bucuresti
Investitie:
- 500 lei + TVA
- Pentru mai mulți participanți din aceeași companie, fiecare beneficiază de o reducere de 5%.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]