fbpx Fashion Retail Management | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Fashion Retail Management

Categorie
Dezvoltare Personala
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Descrierea programului:

Fără îndoială vânzarea către consumator este elementul central al acestui curs, însă vânzarea nu înseamnă numai interacțiunea client-consilier de vânzări, ci și identificarea clienților și a comportamentelor lor de cumpărare, crearea unei experiențe plăcute de cumpărare, gestionarea stocurilor, stabilirea strategiilor de preț, menținerea imaginii brandului sau pregătirea profesională a consilierilor și motivarea angajaților.

Programul este construit din perspectiva managerului de magazin și le formează participanților imaginea de ansamblu a unui business de fashion retail, cum se leagă ceea ce fac ei de activitatea altor funcțiuni cheie din compania de retail.

Programul conține, de-a lungul a 3 module, 6 teme esențiale de retail management, participanții regăsind în workshopuri situațiile cu care se confruntă în munca de zi cu zi.

Primul modul: Nivelul operațional – Perspectiva Client

  • Identificarea și înțelegerea consumatorului român de fashion retail
  • Vânzarea centrată pe client

Al doilea modul: Nivelul tactic – Perspectiva Echipă

Al treilea modul: Nivelul strategic – Perspectiva Produs

Fiecare modul durează o zi și oferă participanților instrumentele esențiale pe care le pot folosi începând de a doua zi în magazinul lor în scopul eficientizării activității

Primul modul: Nivelul operațional – Perspectiva Client

Audienta principala:

Acest modul este destinat în principal:

  • Managerilor de magazin
  • Middle managerilor dornici sa-si dezvolte abilitățile de a conduce și de a obține performanță
  • Consilieri lorde vânzări cu experiență solidă
  • Managerilor din alte sectoare ale retailului

Obiective:

La finalul acestui modul, participanții vor fi în măsură să înțeleagă:

  • Cum identificăm caracteristicile clienților
  • Cum oferim excelență în Customer Service
  • Care sunt competentele critice ale unui consilier de vânzări în acest domeniu
  • Cine iau clienții decizia de cumpărare
  • Care sunt tehnicile de bază în vânzarea centrată pe client
  • Cum gestionăm obiecțiile clienților
  • Cum construim relația cu clienții noștri

Tematica:

1.Identificarea şi înţelegerea consumatorilor de retail

  • Caracteristici demografice şi de stil de viaţă
  • Nevoi şi dorinţe
  • Atitudini şi comportamente de shopping
  • Identificarea și înțelegerea consumatorului

2.Îmbunătățirea tehnicilor de vânzare în retail – Vânzarea centrată pe client

  • Satisfacția clientului
  • Procesul de vânzare
  • Tehnici de vânzare și de gestionare a obiecțiilor
  • Construirea relației cu clientul

Durata si locatie:

  • Durata cursului este de 1zi, de la 09.00 – 18.00 cu o pauză de prânz de o oră;
  • Sunt incluse două pauze de cafea
  • Locație: Bucuresti

Trainer: Mihai Cercel

Investitie:

  • 500 lei + TVA
  • Pentru mai mulți participanți din aceeași companie, fiecare beneficiază de o reducere de 5%.
Data si locatie
Cere program personalizat:
?