Ghidul Vanzatorului la Ghiseu
Trainingul are ca scop îmbunătăţirea imaginii companiei transmisă de angajaţi. O imagine pozitivă poate genera o relaţie pe termen lung cu clientul.
Clientul vede şi aude, i se povesteşte şi îşi formează o imagine, „partea vizibilă” a unei organizaţii. Un lucru esenţial este ca această imagine să fie obiectivată la fiecare contact. Această imagine are o anumită încărcătură afectivă care va determina nivelul de motivaţie la clienţi. Când acestă motivaţie este pozitivă, atunci apar premizele unei relaţii pe termen lung.
Obiective urmărite:
-
comportament ce transmite atenţie acordată clientului
-
comunicare verbală pozitivă şi clară
-
adoptarea unei atitudini profesioniste faţă de client
-
reducerea stării de încordare a lucrătorului din Front Office pe parcursul programului
-
crearea sentimentului de încredere
Ce înveți:
- Comportamentul care transmite cel mai eficient interes, atenţie şi încredere: rapport
- Atitudinea vânzătorului care susţine un comportament profesionist
- Recunoașterea și conştientizarea atitudinii clientului şi impactul ei în relaţie
- Controlul stărilor emoționale
- Tehnici de clarificare a comunicării
- Cum ghidezi clientul de la dorințe la fapte
Beneficii:
- flexibilizarea participanţilor din punct de vedere al atitudinilor şi comportamentelor
- utilizarea competenţelor inconştiente ale participanţilor
- motivarea pentru autocontrol în ariile de responsabilitate
- conştientizarea poziţiei şi responsabilităţilor lucrătorului din FO
- implementarea unor convingeri ce generează comunicare eficientă
1 zi 10:00 - 18:00
Cu două pauze de cafea și pauză de prânz.
MĂRIMEA GRUPULUI : max.18
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]