Comunicare Scrisă în Afaceri, Dynamic Learning
Data si locatie
Obiective
- Participanții vor redacta documente clare, în care vor prezenta subiectele într-o manieră convingătoare
- Participanții vor redacta documente cu un mesaj clar și cu o structură concisă
- Participanții vor comunica cu diplomație în scris atât mesaje pozitive, cât și negative
- Participanții vor gestiona eficient situații delicate în comunicarea scrisă
- Participanții vor redacta e-mail-uri cu mesaj și structură clare, care nu vor fi ignorate de destinatari
- Participanții vor utiliza eticheta comunicării prin e-mail
- Participanții vor deveni mai rapizi în comunicarea scrisă
Modalitatea de lucru
- Cursul este conceput astfel ȋncât participanţii să ȋşi eficientizeze activitatea şi să ȋşi ȋmbunătăţească performanţele profesionale. Trainerul ȋi implică pe cursanţi ȋn exerciții practice, urmate de debriefing, pentru a face conexiuni cu informaţia transmisă.
- Cursul se bazează pe activităţi cu caracter practic şi are aplicabilitate ȋn managementul clienţilor și partenerilor Romania.
- Pe parcursul celor două zile de curs, participanţii analizează şi utilizează ȋn detaliu modalități concrete şi posibilităţile de îmbunătăţire a comuncării scrise.
PROGRAMA
I. IMPORTANȚA COMUNICĂRII SCRISE ÎN AFACERI
- Comunicarea scrisă – carte de vizită în relațiile profesionale
- Cei 6C ai unui mesaj eficient
- Tipuri de documente utilizate în comunicarea în afaceri
II. REDACTAREA DOCUMENTELOR STRATEGICE ÎN AFACERI
- Identificarea obiectivelor principale ale documentului
- Structura documentului. Tehnici de sinteză a informațiilor
- Redactarea textului. Importanța utilizării unui vocabular adecvat
- Metoda AIDA pentru construirea unor mesaje convingătoare
- Tehnici de dezvoltare a ideilor
- Detalierea și exemplificarea
- Tehnici de construire a argumentației
III. COMUNICAREA PRIN E-MAIL ÎN CONTEXT BUSINESS
- Tipuri de mesaje e-mail
- Structura unui e-mail. Utilizarea corectă a elementelor unui e-mail
- Impactul cuvintelor în comunicarea prin e-mail. Cuvinte recomandate și cuvinte de evitat
- Adaptarea conținutului în funcție de profilul destinatarilor
- Eticheta comunicării prin e-mail. Diplomația, evitarea unui limbaj discriminator sau acuzator, ortografia, gramatica
- Asertivitatea în mesajele scrise
- Gestionarea tonului unui e-mail
IV. GESTIONAREA UNOR SITUAȚII SPECIFICE ÎN COMUNICAREA SCRISĂ
- Transmiterea unui feedback (pozitiv, negativ) prin e-mail
- Formularea unei reclamații
- Formularea unui răspuns la o reclamație pentru a evita conflictele
- Respingerea unei solicitări prin mesaj scris
TARIF:
- suport de curs, materiale; diplomă de participare
*Pentru înscrierea a mai mult de 2 participanți se acordă reducere.
TRAINER | Iulian PENESCU
Iulian are peste 14 ani experiență în training și 10 în management. A ocupat poziții de management și a coordonat cu succes echipe în producție și în vânzări. A primit recunoaşteri pentru rezultatele obţinute personal şi cu echipele coordonate – Manager cu rezultate deosebite în dezvoltarea afacerii – AVIVA 2003. Ȋn cursurile susţinute ȋmpărtăşeşte din experienţa proprie şi structurează activitățile pe ideea de cooperare, atât de necesară în contextul competițional în care activează companiile.
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]