Leadership in situatii de criza - Training Online, Codecs
LEADERSHIP IN SITUATII DE CRIZA
-trusa de prim-ajutor a liderului in perioada de criza-
Responsabilitatile unui lider sunt nenumarate si, in permanenta, acesta se confrunta cu o multitudine de schimbari. Insa, un lucru este cert. Acela ca, la un moment dat in cariera sa, orice lider se va confrunta cu o criza. De altfel, se considera ca este criza aceea care testeaza intru-totul capacitatea si abilitatile unui lider. Modul in care un lider actioneaza si se comporta intr-o perioada de criza este cel care stabileste ce fel de lider este si, mai ales, cat de lider este.
De cele mai multe ori, natura impredictibila a crizei nu permite liderilor sa se pregateasca prea mult in avans. De aceea, este important ca, indiferent de criza, orice lider sa aiba un suport continuu care sa il ajute sa beneficieze si sa uzeze de setul de urgenta necesar gestionarii si surmontarii crizei. Practic, trusa de prim-ajutor a liderului in perioada de criza. Cu atat mai mult in cazul uneia de proportii.
De aceea, CODECS propune un training online destinat exclusiv acelor aspecte fundamentale si operationale care vizeaza leadershipul eficient in criza.
Ce obiective și coordonate va propunem pentru acest curs?
- Identificarea, intelegerea si raportarea corecte si eficace in ceea ce priveste diamica, caracteristicile si provocarile unei crize si diferentiatoarele sale fata de urgentele si schimbarile de rutina
- Intelegerea si aplicarea concreta a rolului si caracteristicilor leadershipului in situatia de criza in raport cu rolul de lider, relatia lider-echipa, relatia lider- alti lideri si relatia lider-organizatie. Relatia leadership- criza. Relatia lider- echipa- criza.
- Intelegerea practica a mindsetului liderului in criza- tipuri de mindset, caracteristici, beneficii, tehnici si instrumente pentru schimbarea de mindset necesara in timp de criza
- Identificarea si aplicarea tehnicilor si instrumentelor de gestionare si control al emotiilor pentru obtinerea claritatii, increderii si eficientei necesare liderului in situatii de criza
- Intelegerea si aplicarea corecta si practica a relatiei si dinamicii mindset- emotii- comportamente- strategii- decizii ale liderului in situatie de criza
- Identificarea, gestionarea si aplicarea corecta si eficienta a tuturor instrumentelor de comunicare a liderului in criza, in raport cu rolul sau in organizatie si relatia cu echipa
- Identificarea, dezvoltarea si folosirea abilitatilor necesare liderilor in situatii de criza pentru mentinerea eficientei atat la nivel personal, cat si in ceea ce priveste mentinerea concentrarii pe conducerea si motivarea echipei
- Crearea si insusirea setului de strategii practice si functionale necesare unui lider eficient in situatie de criza
Beneficii: claritate, incredere, eficienta
Structura si livrare: 2 sesiuni x 2h + 1h follow up
Mod de livrare: Zoom + Mentimeter
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]