Leading Remote Teams, Exec-Edu
Structura acestui workshop pornește de la realitatea generată de pandemie și de provocările noului mod de lucru la distanță din companii. Odată cu telemunca, întâlnirile online au devenit foarte dense, ocupând aproape integral agendele de lucru ale managerilor și echipelor lor. Pe de altă parte, schimbările aduse de noul mod de comunicare au fost dublate de dificultăți diverse, de la productivitate la bariere tehnologice, stress digital sau chiar burn-out.
Acest workshop adresează aceste provocări din perspectiva liderilor și vine cu soluții pragmatice și eficiente. În plus, trainingul pregătește liderii pentru viitor, focalizându-se pe noile competențe de leadership, atât de necesare în contextul în care telemunca devine parte a noului ”normal”.
Acest workshop intensiv se adresează:
- managerilor de top;
- managerilor de departament;
- liderilor din companii locale sau multinaţionale, cu rol decizional.
Tematică
PROCESE – eticheta noului mod de lucru
În echipele virtuale, comunicarea (formalizată sau nu în întâlniri sau ședințe oficiale), schimbul de idei și opinii, medierea conflictelor și luarea deciziilor, procesele de delegare și feedback – toate necesită schimbări și pot fi diferite în comparație cu experiențele față în față. De asemenea, diferitele instrumente digitale și sisteme informatice ar putea schimba substanțial noul mod de lucru, ca și managementul de procese sau proiecte. În această sesiune, vom furniza informații și tehnici de a crea noul mod de lucru, precum:
Stabilirea de reguli pentru organizarea și facilitarea întâlnirilor virtuale, a e-mailurilor/videoconferințelor/telefoanelor/mesajelor (participanți, frecvență, durată, roluri, obiective și decizii).
PEOPLE – deschiderea în relații
Conexiunile virtuale nu oferă timpul și oportunitățile reale pentru menținerea unor relații deschise, din cauza lipsei de vizibilitate, emoțiilor cenzurate, problemelor personale ale membrilor echipei, lipsa unui feedback instantaneu, conexiuni mai puțin spontane, motivație personală.
IMPACT – Ownership
Implicarea oamenilor este strâns legată de constrângerile personale, iar lucrul de acasă ar putea duce la pierderea focus-ului. Responsabilitatea echipei este ușor diluată, apar întârzieri în comunicarea veștilor, procedurile și prioritățile se schimbă rapid, managerii nu pot urmări membri echipei (în special pe cei noi recrutați sau echipele recent constituite), autonomia este cenzurată sau noile reguli de lucru nu sunt respectate.
Unde – Zoom
Durată – 2 sesiuni de 3 ore – 15:00 - 18:00
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]