Managementul conflictului
Toţi experimentăm conflictul. Ne certăm cu soţii noştri, nu suntem de acord cu prietenii, şi, uneori, chiar ne certăm cu străinii în parcare. De cele mai multe ori pierdem din vedere faptul că tot acest conflict este normal. Atâta timp cât oamenii sunt individualităţi diferite, va exista potenţial de conflict. Din moment ce nu se poate preveni conflictul, cel mai important lucru este să învăţăm cum să îl gestionăm constructiv. Pentru rezolvarea conflictului este nevoie de deschidere, disciplina, si creativitate. Respectul pentru alte persoane şi adoptarea atitudinilor nonjudicative permite oamenilor să lucreze în beneficiul reciproc. Acest curs se axează pe tehnicile de gestionare optimă a conflictului.
Tematica:
- Aspecte pozitive şi negative ale conflictului
- Tipuri de conflict
- Fereastra Johari
- Cele cinci etape ale conflictului
- Aspecte ale comunicării în gestionarea schimbării
- Stabilirea normelor
- Modalităţi de intervenţie în rezolvarea conflictelor
Beneficii pentru participanți:
- Înţelegerea conflictului şi a modalităţilor de escalare
- Recunoaşterea celor cinci stiluri cele mai comune de rezolvare a conflictelor şi când să fie folosite.
- Creşterea fluxului de informaţii pozitive, prin abilitati de comunicare non-verbale şi verbale
- Dezvoltarea de tehnici eficiente pentru strategii de intervenţie
- Consolidarea încrederii şi a moralului personalului
- Gestionarea conflictelor pentru îmbunătăţirea performanţei la locul de muncă
Participanți:
- team leaderi/ supervizori/ manageri
- angajați cu potențial
- manageri de proiect
Alte detalii pentru livrarea standard:
- Pret: 1000 lei +TVA (Tva-ul se aplica doar pentru persoane juridice).
- Maximum de participanţi: 14 cursanţi
- Minimum de participanţi: 10 cursanţi
- Limba de predare: engleză/ română
- Durata: 2 zile
- Exerciţii/studii de caz/jocuri de rol: 60% din timp
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]