Managementul oamenilor în perioadă de criză [Curs online], Exec-Edu
De câteva săptămâni, întreaga viață profesională suferă schimbări tectonice. Liderii înțeleg cu greu prezentul și au dificultăți și mai mari în a previziona evoluțiile viitoare. Fiecare zi le aduce provocări și decizii de o gravitate și anvergură fără precedent: ce să facă cu echipele din magazinele, fabricile, birourile închise? Câți oameni să mai păstreze, cât timp să îi mai plătească, cât și în ce condiții? Cum să le reconfigureze munca celor ce rămân?
Deși la prima vedere nu există un traseu de urmat pentru lideri în acest moment, un ghid călăuzitor rămâne valabil pentru aceștia: cel de a conduce având clar în minte sensul existenței organizației și oamenii cu care lucrează.
Realitatea a scos, în aceste săptămâni, în prim plan conducători care știu să acționeaze cu hotărâre și care au comportamentele potrivite, ce-i vor ajuta să treacă cu bine de această perioadă volatilă, nesigură, complexă și ambiguă, ce nu știm când va lua sfârșit.
Acest workshop concentrat, este menit a pune in discuție strategia care-i va ajuta pe lideri:
- Să găsească forța necesară în a-i conduce pe oameni spre scopurile propuse.
- Să-i motiveze pe oameni pentru a fi performanți, să-i ajute să fie satisfăcuți de munca lor, loiali și entuziaști și să aibă o experiență de lucru pozitivă de acasă, în condiții de mare incertitudine.
Acest workshop intensiv se adresează:
- managerilor de top;
- managerilor de departament;
- liderilor din companii locale sau multinaţionale, cu responsabilităţi în elaborarea şi/sau implementarea strategiei companiei.
Beneficii:
- Vei identifica modul corect în care să comunici cu oamenii, despre țeluri, strategii și reguli de lucru;
- Vei afla care sunt modalitățile de a păstra coeziunea echipei, de la distanță;
- Vei discuta despre metode de a menține moralul și productivitatea echipei;
- Vei trece în revistă modalități prin care să-i ajuți pe oamenii din echipă să-și satisfacă nevoile umane;
- Vei afla cum să găsești puterea necesară pentru a acționa hotărât și a te comporta corespunzător în această perioadă.
Tematică:
- Motivație, satisfacție, engagement, experiență pozitivă de lucru;
- Procesul corect prin care sunt obținute acestea, în perioade de criză prin care trecem;
- Cum ne adaptăm stilul de leadership la nevoile particulare ale oamenilor, în perioada de criză;
- Ce nevoi au oamenii;
- Cum găsim forță de a le satisface – strategia personală.