First Time Manager, Dynamic Learning, Online
Data si locatie
Scopul cursului
- Dobândirea tehnicilor specifice de management pentru obținerea de performanțe cât mai ridicate cu echipa coordonată
- Însușirea instrumentelor de planificare, monitorizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior
BENEFICII pentru participanții la cursul FIRST TIME MANAGER:
- Dezvoltarea abilităţilor necesare conducerii şi coordonării eficiente a angajaţilor
- Ȋmbunatăţirea competenţelor de influențare și motivare eficientă a echipei
- Îmbunătățirea competențelor de planificare, organizare, prioritizare de activități
- Ȋmbunatăţirea competenţelor de motivare prin feedback
- Participanții vor învăța cum să identifice corect o problemă, situație sau provocare
- Vor dobândi cunoștințele necesare analizei complexe a unei situații, pornind de la efect spre cauze
- Vor ști să translateze decizia în plan concret de acțiuni și vor identifica modalitățile prin care pot controla și evalua punerea în practică
Metoda de lucru
Programul First Time Manager se desfășoară sub formă unui workshop, în care sunt integrate mai multe tehnici și instrumente de facilitare, având un puternic caracter interactiv:
- Studii de caz și simulări ce se desfășoară pe parcursul mai multor capitole;
- Filme tematice pentru o înțelegere mai ușoară a conceptelor și a instrumentelor;
- Simulări de business ce au că scop identificarea situațiilor critice ce pot apărea într-o afacere și cum le putem depăși;
- Exerciții individuale și prezentări de grup;
- Dezbateri pe grupe și în plen în cadrul cursului și conectarea informațiilor la realitatea organizațională.
PROGRAMA:
ABORDAREA PROCESULUI DE CONDUCERE CA INTERACTIUNE
- Atitudine profesională şi responsabilitate ȋn conducere
- Competenţe, comportamente, acţiuni necesare managerului
- Sistemul de valori ale unui manager (integritate, angajament, echitate, etc)
- Stiluri de conducere
DEZVOLTAREA SI MOTIVAREA ECHIPEI
- Elementele apartenenței la o echipă
- Grup versus Echipă
- Etapele dezvoltarii echipei
- Cum influențez ca manager fiecare tipologie de coechipier
- Rolul echipei/departamentului ȋn tabloul de ansamblu
- Cum angrenez un coleg/ o echipă într-o sarcină
- Metoda PESOS de pregătire a personalului din subordine
BETTER PLANING & PROBLEM SOLVING
- DOPRAME– metodă de planificare
- Fixarea scopurilor şi a obiectivelor – reguli practice
- Cum se translatează obiectivele ȋn sarcini către angajaţii din subordine
- Evaluarea sau raportarea la stadiul de ȋndeplinire al obiectivelor
- Definirea/identificarea problemelor într-o echipă/proiect
- Analize specifice în determinarea factorilor ce au determinat apariția situației
- Instrumente și tehnici de generare a solutiilor
MANAGEMENTUL PRIORITATILOR MULTIPLE
- Cum stabilim PRIORITĂŢILE?
- Prioritizarea activităților (Metodele “Eisenhower” și ABC)
- Planificarea activităţilor- Metodele FORTE si Gantt
- Aplicații online de management al timpului
MOTIVARE PRIN FEEDBACK
- Importanţa feedback-ului ȋn conducere
- Pregătirea contextului şi setarea rezultatelor aşteptate
- Feedback constructiv
- Cum critic fără să demotivez. Cum să laud ca să motivez
- Reguli pentru a oferi şi primi eficient feedback
TIPOLOGII DE ANGAJATI DIFICILI şi MANAGEMENTUL RELAŢIEI CU ACEŞTIA
- Limbajul reactiv versus Limbajul pozitiv
- Limbajul negativ şi impactul acestuia ȋn organizaţie
- Tipologii de angajaţi dificili (conflictuali) şi impactul lor asupra organizaţiei
- Cum să ne comportăm cu anagajaţii dificili
- Semaforul emoțional – instrument de comunicare in situațiile conflictuale
Tariful include:
- livrare curs două zile, 9.00 – 17.00;
- suport de curs și materiale de lucru; diplomă de participare la curs
CURSUL POATE FI ORGANIZAT SI LA CERERE- OPEN sau IN HOUSE (la o data stabilita de comun acord).
DURATA CURS- 2 ZILE
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]