fbpx Marketing Emotional | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Marketing Emotional

Trainer
Categorie
Marketing
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Stiati ca 68% dintre consumatori abandoneaza la un moment dat brandurile pe care le folosesc in mod frecvent din cauza indiferentei companiei fata de consumator? Indiferenta fata de consumator se traduce prin lipsa unei comunicari emotionale. Este motivul pentru care anumite produse sau servicii, desi poate mai putin calitative decat altele, vand mai mult si sunt mult mai apreciate.

Marketingul emotional este un concept nou in domeniul afacerilor, dar care devine indispensabil in strategiile de promovare ale unui brand.  Daca urmaresti fidelizarea clientilor tai pe termen lung, promotiile nu mai sunt suficiente. E timpul sa iei in considerare emotiile si aspiratiile consumatorilor, iar cu fiecare mesaj transmis, sa spui o poveste. Vei invata cum, la singurul curs de Marketing emotional din Romania.

Cui se adreseaza:

  • Specialistilor in marketing si vanzari
  • Comunicatorilor care pot integra conceptul de marketing emotional in orice campanie de relatii publice
  • Profesionistilor in brand management

Beneficii participant:

  • Veti sti care sunt avantajele unei campanii de marketing emotional
  • Veti invata cum sa puneti consumatorul pe primul loc si cum sa ii intelegeti nevoile
  • Veti afla totul despre crearea unei memorii a brandului-Neuromarketing-ul
  • Veti sti cum sa cresteti un brand prin resorturi emotionale
  • Veti afla care sunt resorturile emotionale ale consumatorului
  • Veti invata cum sa aflati nevoile emotionale ale consumatorului si sa le corelati cu tipurile de produse pe care le promovati si cu metodele de marketing pe care le aplicati
  • Veti invata cum sa comunicati emotionala
  • Veti sti care sunt etapele campaniei de marketing emotional  si cum sa le implementati
  • Veti invata cum sa transmiteti corect un mesaj emotional

Obiective:

  • Cunoasterea etapelor unei strategii de marketing emotional si rolul lor in obtinerea unui impact masurabil in randul consumatorului
  • Imbunatatirea capacitatii cursantilor de a identifica categoriile de stimuli emotionali folositi in campaniile de marketing si advertising
  • Cunoasterea canalelor de comunicare in functie de tipologia consumatorului
  • Cunoasterea unor strategii de succes aplicate in domeniul marketingului emotional
  • Capacitatea de a evalua activitatile de marketing emotional

 Agenda:

1. Tipurile de consumator

  • Prezentarea tipologiilor generale ale consumatorului.Nevoile psihologice ale consumatorului
  • Ce inseamna achizitia unui produs?
  • Pozitionare sociala/ identitate personala
  • Factori sociali si culturali in comportamentul consumatorului

2. Identitatea Emotionala a Brandului

  • Tipurile de mesaje ale organizatiei
  • Modalitati de asumare organizationala a mesajului emotional
  • Efectul vizual al brandului – impactul identitatii vizuale
  • Asocierea cu vectori de imagine pozitivi

3. Canale de comunicare

  • Transmiterea mesajului offline – tipuri de activitati
  • Emotii virtuale – targetarea consumatorului online
  • Canale de comunicare online
  • Transmiterea mesajului emotional prin evenimente speciale
  • Modelul celor „ 9 secunde de fascinatie”

4. Emotional Business

  • Modele de business construite emotional
  • Tipuri de strategii in functie de durata si obiective
  • Conversia activitatilor de marketing
  • Evaluarea strategiei de marketing

Prezentarile vor fi sustinute de studii de caz si exemple de campanii de marketing emotional: Buy emotionally @Hallmark. Prin exercitii de grup si individuale, veti invata cum sa transmiteti un mesaj emotional atractiv si cum sa profitati de toate avantajele pe care vi le poate oferi o campanie de marketing emotional. De asemenea, veti urmari si diverse prezentari video aplicate pe diferite domenii de activitate de unde veti putea extrage si intelege elementele de marketing emotional predate

 

Data si locatie
Cere program personalizat:
?