Neuromarketing
In 2 zile intense si experientiale, vom deprinde metodele potrivite pentru inova si a genera un impact semnificativ in piata, prin folosirea marketing-ului de ultima generatie.
Vom intelege cum neurostiinta ne poate ajuta sa concepem solutii si sa cream branduri care atrag consumatorul, din perspectiva felului in cale ii influenteaza deciziile; de asemenea, ne vom concentra si pe influenta dizitalizarii asupra deciziilor de marketing.
Cursul va depasi limitele unei interventii clasice, cu prezentari power-point, fiind mai degraba un workshop de tip hands-on, cu metode verificate si pragmatice de a crea practici inovative de marketing.
Metodele folosite pot fi aplicate in orice sector, incluzand productie, servicii, tehnologie, retail, FMCG, moda, etc.
Ce vor castiga participantii:
- Vor dobandi competente si idei pentru a inova, folosind marketingul de ultima generatie (informatiile si metodele fiind aplicabile in orice industrie);
- Vor afla cum sa dezvolte strategii de marketing care conecteaza clientul cu brandul pe care il reprezinta, pe alte canale decat cele traditionale;
- Vor experimenta pe cont propriu cum pot influenta deciziile de cumparare, cu ajutorul neurostiintei.
Tematica:
- Marketing din perpectiva financiara: marketing pentru top manageri
- Impactul unei societati hiper-conectate asupra clientului si provocarile reale pe care le implica
- Intelegerea modului in care oamenii ia decizii de cumparare
- Intelegerea profunda a consumatorului. Cum sa surprinzi psihologia clientului pentru a inova
- Diferenta dintre neuromarketing ca stiinta si strategia de neuromarketing
- Exemple dovedite stiintific de cercetari de piata care utilizeaza neurostiinta
- Metoda de a elabora o strategie de marketing care sa „ajunga” la creierul consumatorului
- “Cubul comunicarii”si metodele de persuasiune, folosind neurostiinta
- Consumatorul de tip ON/OFF si ce implica acest lucru in vanzarea prin intermediul smartphone-urilor
- Strategia omni-channel
- Corelarea strategiei de neuromarketing cu “Teoria cercului de aur”a lui Simon Sinek.
Cursul se adreseaza:
- Specialistilor in marketing
- Brand managerilor
- Specialistilor in Comunicare si PR
- Anteprenorilor si CEO
- Oricarui om de business care doreste sa fie la curent cu cele mai noi instrumente de marketing.
Perioada de desfasurare: 06 – 07 noiembrie 2015
Taxa de participare: 590 Euro + TVA
Early Booking: 490 Euro + TVA (pentru inscrieri pana la 30 septembrie).
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]