Planificarea si Organizarea Evenimentelor Corporate
Îți dorești să intri în lumea fascinantă a organizatorilor de evenimente și nu știi de unde să începi?
Deții sau lucrezi într-o firmă care se ocupă cu organizarea evenimentelor și vrei să te diferențiezi prin calitatea serviciilor pe care le oferi clienților?
La locul tău de muncă ești delegat uneori să te ocupi de anumite evenimente și nu prea știi exact ce ai de făcut?
În viață ta se apropie un eveniment important și îți dorești să îl organizezi singur că un profesionist?
Cui se adreseaza?
Cursul se adreseaza celor care doresc sa isi inceapa o cariera in Event Management, celor care sa isi dezvolte propria afacere in domeniu sau care au nevoie sa organiezeze evenimente pentru compania in care activeaza sau pentru clientii companiei.
Obiective curs:
a) Specializarea practica a cursantilor in organizarea de evenimente, cu scopul de a parcurge eficient toate etapele crearii unui eveniment si de a crea un concept al evenimentului cu imapct real, adaptat la conditiile pietii si nevoile publicului tinta.
b) Cursul isi propune sa invete participantii la training sa mareasca potentialul de promovare al fiecarui eveniment planificat, avand la dispozitie cele mai noi tehnici de comunicare.
Tematica cursului:
In cadrul cursului vor fi abordate urmatoarele teme:
- Profilul organizatorului de evenimente. Tipuri de evenimente
- Metode de cercetare pentru organizarea evenimentelor
- Planificarea evenimentului
- Metode si canale de promovare
- Comunicatul de presa ante si post eveniment
- Evaluarea evenimentului
Structura curs
1. Ce este Event Management?
2. Tipuri de evenimente- Caracteristicile fiecarui eveniment in functie de mediu, spatiu de organizare, mesaj sau tema evenimentului.
3. Etapele evenimentului
- Conceptul evenimentului- Identificarea publicului tinta. Documentarea si analiza pietii(SWOT). Resurse de cercetare ante-eveniment.
- Proiectarea evenimentului: Tema si obiectivele evenimentului. Realizarea bazelor de date cu invitati, potentiali parteneri, jurnalisti. Stabilirea locatiei, programului, materialelor de prezentare.
- Planificarea evenimentului- Contactarea sponsorilor si a partenerilor media. Redactarea si transmiterea invitatiilor. Realizarea materialelor publicitare pentru eveniment. Contactarea presei.
- Livrarea evenimentului- Desfasurarea propriu-zisa a evenimentului. Activitati si responsabilitati in timpul evenimentului.
- Actiuni post eveniment- Comunicarea post-eveniment. Monitorizarea de presa. Rapoartele sponsorilor si a partenerilor media
4. Elemente ale organizarii de evenimente
- Realizarea bugetului- Cheltuieli incluse in buget.
- Stabilirea resurselor necesare- catering, grafica evenimentului, materiale de prezentare(ppt, pps, video)materiale promotionale si publicitare, etc
- Parteneri media si sponsori- Realizarea pachetelor de sponsorizare. Negocierea cu sponsorii. Cum iti atragi partenerii media?
5. Tehnici de promovare a evenimentului- Realizarea planului de comunicare: comunicare online si new media, realizarea comunicatului de presa, interviuri, stiri/etc
6. Evaluarea evenimentului
Aplicatii practice :
- Prezentarea unor studii de caz aplicate pe planurile de organizare ale unor evenimente.
- Exercitii individuale sau de grup in vederea planificarii unui eveniment.
Beneficii:
Participantii vor deprinde abilitatile de baza si vor afla diverse trucuri si idei care le vor usura munca in domeniu. Acest curs este structurat la un nivel care le va permite participantilor sa analizeze conceptele de planificare esentiale si sa puna in practica abilitatile de comunicare necesare. Trainingul se adreseaza celor care au nevoie sa organizeze evenimente menite sa le ofere o expunere publica pozitiva sau care doresc o specializare acreditata in domeniu.
- Veti invata cum sa deveniti un bun manager de evenimente
- Veti invata cum sa creati un concept clar si o strategie functionala pentru un eveniment
- Veti sti cum sa realizati organigrama unui eveniment si cum sa va organizati echipa de management al evenimentului
- Veti invata cum sa formati profilul participantilor la eveniment si cum trebuie utilizata o analiza SWOT pentru definitvarea conceptului si identitatii evenimentului
- Veti sti cum sa stabiliti bugetul evenimentului in functie de cheltuielile implicate si cum trebuie urmarit un cash-flow al evenimentului
- Veti dobandi cunostinte de evaluare a evenimentului pentru inregistrarea feedback-ului participantilor si perfectionarea tehnicilor de organizare
- Veti sti cum sa gestionati intreaga activitatea de event planning: coordonarea invitatilor, contactarea sponsorilor si partenerilor media si gestionarea relatiei cu mass-media
- Veti invata cum sa utilizati tehnicile de promovare pentru mediatizarea evenimentului
- Veti afla cum sa creati un eveniment online pentru a mari vizibilitatea si notorietatea evenimentului fizic.
Date Organizatorice:
Locatia: Bucuresti, Hotel Best Western MariVilla http://www.bestwesternmarivila.ro/
Costuri: 1.150 RON + TVA / participant si include:
- masa de pranz (2 pranz)
- coffee break-urile ( 4 )
- suportul de curs;
- diplomele de participare;
Discount-uri:
5 % la 2 participanti
10 % la 3 participanti
La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea;
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]