Planificarea si organizarea evenimentelor
Intra in lumea organizatorilor de evenimente si afla ce trebuie sa faci pentru a deveni un profesionist in domeniu! Cursul "Planificarea si organizarea evenimentelor" iti prezinta, pas cu pas, care sunt elementele principale in arhitectura evenimentelor de business si private. Vei invata cum sa creezi un concept de eveniment si ce trebuie sa adaugi pentru a crea "efectul wow" pentru invitatii tai. Profesionisti cu experienta iti vor prezenta modele de succes in organizarea de evenimente si te vor ajuta sa iti descoperi adevaratul potential ca organizator de evenimente.
Cui se adreseaza:
Asteptam la cursul de “Planificare si organizare a evenimentelor” pasionatii dornici sa-si inceapa o cariera in Event Management sau sa-si dezvolte propria afacere in domeniu, dar si oameni de comunicare, marketing si relatii publice care au nevoie sa organizeze evenimente pentru compania in care activeaza sau pentru clientii companiei.
Beneficii participant:
Cursul de planificare si organizare a evenimentelor isi propune sa invete participantii sa:
- Invete cum sa devina un bun manager de evenimente
- Creeze un concept clar si o strategie functionala pentru un eveniment
- Stabileasca bugetul evenimentului in functie de cheltuielile implicate si cum trebuie urmarit un cash-flow al evenimentului
- Evalueze corect un eveniment pentru inregistrarea feedback-ului participantilor si perfectionarea tehnicilor de organizare
- Gestioneze intreaga activitatea de event planning: coordonarea invitatilor, contactarea sponsorilor si partenerilor media si gestionarea relatiei cu mass-media
- Utilizezetehnicile de promovare pentru mediatizarea evenimentului
- Creeze un eveniment online pentru a mari vizibilitatea si notorietatea evenimentului fizic
In cadrul cursului, participantii vor invata cum sa realizeze un concept de eveniment si cum sa isi planifice etapele de organizare, indiferent de obiectul de activitate, mediul, audienta sau tematica evenimentului. Pe parcursul celor doua zile de training, participantii vor afla cum sa realizeze un buget de eveniment si cum sa anticipeze eventualele probleme care pot aparea in desfasurarea unui eveniment. Trainingul contine si module dedicate obtinerii de sponsori si parteneri media, ultima zi fiind alocata aplicatiilor practice prin care acestia vor putea experimenta, prin exercitii practice, conceperea un eveniment.
Obiective:
- Specializarea practica a cursantilor in organizarea de evenimente, cu scopul de a parcurge eficient toate etapele crearii unui eveniment si de a crea un concept al evenimentului cu imapct real, adaptat la conditiile pietii si nevoile publicului tinta.
- Cursul isi propune sa invete participantii la training sa mareasca potentialul de promovare al fiecarui eveniment planificat, avand la dispozitie cele mai noi tehnici de comunicare.
Agenda:
1. Ce este Event Management?
2. Tipuri de evenimente- Caracteristicile fiecarui eveniment in functie de mediu, spatiu de organizare, mesaj sau tema evenimentului.
3. Etapele evenimentului
- Conceptul evenimentului- Identificarea publicului tinta. Documentarea si analiza pietii(SWOT). Resurse de cercetare ante-eveniment.
- Proiectarea evenimentului: Tema si obiectivele evenimentului. Realizarea bazelor de date cu invitati, potentiali parteneri, jurnalisti. Stabilirea locatiei, programului, materialelor de prezentare.
- Planificarea evenimentului- Contactarea sponsorilor si a partenerilor media. Redactarea si transmiterea invitatiilor. Realizarea materialelor publicitare pentru eveniment. Contactarea presei.
- Livrarea evenimentului- Desfasurarea propriu-zisa a evenimentului. Activitati si responsabilitati in timpul evenimentului.
- Actiuni post eveniment- Comunicarea post-eveniment. Monitorizarea de presa. Rapoartele sponsorilor si a partenerilor media
4. Elemente ale organizarii de evenimente
- Realizarea bugetului- Cheltuieli incluse in buget.
- Stabilirea resurselor necesare- catering, grafica evenimentului, materiale de prezentare(ppt, pps, video)materiale promotionale si publicitare, etc
- Parteneri media si sponsori- Realizarea pachetelor de sponsorizare. Negocierea cu sponsorii. Cum iti atragi partenerii media?
5. Tehnici de promovare a evenimentului-Realizarea planului de comunicare: comunicare online si new media, realizarea comunicatului de presa, interviuri, stiri/etc
6. Evaluarea evenimentului
Alte detalii:
Cursul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscut de Ministerul Educatiei Nationale si de Minsterul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale. Certificatele obtinute in urma absolvirii cursului sunt eliberate pe competentele comune, Competente Antreprenoriale si au regimul actelor de studii.
Locatie: Sala Creative Business Management- Splaiul Unirii nr. 6, sector 4, Bucuresti
Pret: 400 lei
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]