Positive Executive Presence
Competentele, informatiile si calificarile profesionale sunt un atu important, dar nu si suficient pentru pozitiile de leadership sau ascensiunea in cariera. Oamenii cumpara oameni, iar afacerile de succes sunt generate prin relatii de succes. O imagine de impact, abilitati de inter-relationare puternice si o retea de contacte relevante, devin avantaje competitive din ce in ce mai importante.
Intr-un raport publicat recent de Centre for Talent Innvoation, think-tank eminent in mediul initierii profesionale americane, a catalogat Executive Presence ca fiind un ingredient vital pentru a ajunge la varful unei organizatii.
O Prezenta Pozitiva este observata, luata in considerare, ascultata, respectata si este tinuta minte pozitiv; astfel de persoane sunt privilegiaţi în relaţiile cu ceilalţi şi, de ce nu, cu viaţa însăşi.
Acest Masterclass, construit in 3 secvente iti ofera instrumentele necesare pentru a deveni o prezenta pozitiva, oferind idei noi, distrugand prejudecati si motivand catre dezvoltare. Programul integreaza in mod firesc cele 3 elemente care impreuna compun perceptia: Aspectul, Comportamentul si Comunicarea – generand recunoasterea, vizibilitatea si aprecierea ca prezenta pozitiva.
“TU esti cea mai buna Carte de vizita”
CV-ul este important, dar indata ce TU ai intrat pe usa, TU esti cel care castiga sau pierde jobul, contractul sau… orice altceva e in joc.
Agenda
Partea 1
- Cei 7 pasi care te vor face sa fii perceput ca o Prezenta Pozitiva
- Care este Factorul de Impact?
- Evaluarea propriului Factor de Impact Personal
- Definirea Prezentei tale
- Evaluarea imaginii TALE ca Prezenta Pozitiva (nu un manual, ci o calatorie personala)
- Introducerea celor zece Comportamente de Impact – inclusiv Inteligenta Relationala, Angajamentul celorlalti, Leadership, Networking etc.
- Adresarea perceptiilor, situatiilor si relatiilor curente care necesita imbunatatire.
- Cum sa mergi inainte, practic, pragmatic si pozitiv.
Partea a 2-a
- ABC-ul Prezentei – Sfaturi practice si instrumente pentru a fi perceput ca o Prezenta Pozitiva – prima impresie si interactiuni ulterioare - in diferite scenarii de business.
- Imaginea invizibila: e-mail-ul.
- Imaginea invizibila – la telefon/in teleconferinta – prezenta prin voce si continut verbal
- Intalniri si conferinte video – limbajul corpului, atitudine, aspect, eticheta
- In fata unui grup – prezentari, pitch-uri si discurs public cu Prezenta
- Conferinte si eveniemnte – strategii de networking si initierea de relatii
Despre Positive Presence, U.K. si despre Laurel Herman
Un lider in domeniul sau, Positive Presence, U.K. este renumita international pentru ca a ridicat consultanta de imagine la un nivel inteligent si respectat - Managementul perceptiei. Lucrand cu antreprenori sau reprezentanti ai unor companii mari si mici din toate toate sectoarele (printre care Barclays, BBC, Banca Centrala a Romania, Cisco, Deloitte, GSK, BP, Thomson Reuters, PWC, RSA, Tata Group, JPMorgan), Positive Presence a ajutat cu succes mii de oameni in a castiga credibilitate, influenta si increderea, fiind perceputi ca avand o imagine pozitiva si castigand astfel statut si succes.
Positive Presence U.K. a fost fondata in 1994 de catre Laurel Herman, recunoscuta ca o autoritate internationala, inovator si lider in toate aspectele eficientei personale si profesionale. Cu numeroase articole in presa de specialitate si autor al unei carti despre imaginea profesionala, realizata pentru Chartered Management Institute, vanduta in intreaga lume, Laurel apare frecvent in mass-media ca analist, comentator sau purtator de cuvant. Cu o experienta de neegalat, povestile si anecdotele ei o fac un prezentator interesant, inspirational cu un stil de impact, carismatic si subtil motivational.
Testimoniale
Am apreciat workshop-ul lui Laurel Herman ca un eveniment profesionist, plin de sfaturi utile, care a deschis participantilor nostri orizonturi noi in ceea ce priveste imbunatatirea imaginii lor personale. Feedback-ul a fost excelent si vom mai lucra cu siguranta din nou cu Laurel Herman si Positive Presence.
Andreea Voinea, Executive Director - BANCA COMERCIALA ROMANA, Nov 2015
Laurel Herman este o resursa exceptional de valoroasa. Am apelat la ea in mai multe ocazii pentru a lucra indeaproape cu angajatii cu potential managerial, care aveau nevoie sa isi creasca impactul si prezenta, pentru a trece la urmatoarea dimensiune a carierei lor. Laurel a customizat cu atentie fiecare program pentru nevoile individuale, pentru a obtine rezultate bune si, mai important, rezultate pe termen lung. Am recomandat-o multor altor executive, la nivel global si o voi face in continuare.
Nancy C Gardner, General Counsel - Thomson Reuters Markets Division (USA)
Abordarea personalizata si feedback-ul primit de Laurel din partea candidatilor reprezinta un puternic atu in cariera, in dezvoltarea imaginii şi în creşterea increderii in sine. Laurel detine o retea ampla de contacte pe care o utilizeaza frecvent, punand in legatura oameni cu acelasi nivel de senioritate. A fost o placere sa lucram cu ea.
Isabel Fernandez, President & CEO Bank Loans - GE Capital (USA)
O empatie innascuta cu sala si un stil de prezentare care a avut impact catre toti cei prezenti, fie ei introverti sau extroverti. O sesiune valoroasa si excelenta cu numeroase sfaturi folositoare.
Debs Eden, PwC
Am avut sansa sa lucrez cu Laurel si echipa ei. Positive Presence a fost un program care m-a provocat si in acelasi timp m-a implinit la nivel personal, iar acum, dupa mai multe luni, inca mai folosesc abilitatile si tehnicile invatate, devenind parte a vietii mele şi rutinei zilnice. Positive Presence iti da posibilitatea sa te uiti in oglinda si sa te concentrezi pe tine insuti ca individ, pe felul in care esti perceput, pentru ca apoi sa iti dezvolti brandul personal. Nu este intotdeauna usor, dar beneficiile fac ca totul sa merite.
Joanne May, Snr HR - Barclaycard
Audienta:
Fie ca faci parte din managementul executiv, ca lucrezi in vanzari sau esti de curand intr-o pozitie de management sau coordonare, imaginea personala este esentiala si prima impresie conteaza in relationarea cu ceilalti. Felul in care esti perceput(a) devine din ce in ce mai important cu cat viteza cu care se iau deciziile creste, intr-o perioada in care suntem asaltati la fiecare pas de tot mai multe informatii.
Data: 31 martie 2016
Durata: 09.00 – 17.00
Locatie: Hilton Hotel, Bucuresti
Pret: 295 EUR + TVA
Pret cu discount: 255 EUR + VAT (pana la 12 februarie 2016)
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]