Program „NEXT LEVEL MANAGEMENT” - Dynamic Learning, București
Scopul programului
Companiile investesc în manageri și așteaptă ca aceștia să-și dovedească valoarea cât mai rapid și cât mai eficient – să își folosească potențialul pentru a aduce valoare echipei și business-ului.
Tocmai de aceea, am conceput programul de perfecționare a competențelor manageriale.
Descoperă-i utilitatea! Ajută echipa! Be dynamic, be your best!
Beneficii
Programul este structurat ca o soluție integrată, ce urmează linia unui MBA, în care participanții își dezvoltă competențe de management, pe care să le transfere imediat la job.
Pe parcursul programului, fiecare participant analizează ȋn detaliu stilul de lucru și urmărește un plan de creștere și eficiență profesională.
Structura sesiunii Septembrie 2019 - Mai 2020
-
Management Skills - 23 - 24 septembrie 2019
-
Managerul Coach - 13 martie
-
Team Communication & motivation - 27 martie
-
Finanțe pentru non-finanțiști - 7 - 8 mai
-
Managementul performanței - 26 - 27 mai
Facilitatori:
Aryana Popescu, Loredana Vlădăreanu, Adrian Veselu, Paul Costin, Iulian Penescu, Nic Enache
Ce spun participanții la Next Level Management
„O experiență extrem de relevantă, în totalitate! Înalt nivel de profesionalism.”
Sorina Bera – CEO ALLEVO
„Programul gândit pe modelul unui MBA, este bine structurat, util în sensul că are, fără îndoială, o aplicabilitate practică în munca mea de zi cu zi. A contat mult experiența trainerilor, am înțeles noțiunile transmise pentru a putea fi și aplicate.”
Carmen Bucur, Project Sales Manager – REHAU
„Sunt foarte mulțumită că am ales să urmez programul Dynamic Manager. A fost un program interactiv, cu multă aplicabilitate în business. Foarte explicit și dinamic.”
Ioana Florian, Director Tehnic – CONS CONSTRUCT
„Sunt foarte încântată de decizia luată. Sunt în momentul în care informațiile financiare îmi sunt de mare folos, pentru a înțelege succesul obținut în afacere până acum și a-l replica și maximiza în viitor. Mulțumesc!”
Monica Aliman, Antreprenor – PAIN PLAISIR
„Constructiv, folositor pe plan profesional dar și personal. Acum înțeleg mai bine nevoile celorlalți astfel încât să acționez eficient în priectele cu colegii, cu subalternii, dar și personal.”
Mirela Rus – POLICOLOR
„Informațiile furnizate mă ajută la analiza clienților și furnizorilor cu care voi colabora și colaborez. Programul a avut un limbaj logic, cursiv și adaptat la cunoștințele noastre financiare. Este relevant în comunicarea cu colegii.”
Dan Drosu, National Sales Manager Romania, Bulgaria&Serbia – REHAU
“Un program interesant cu multe cunoștințe practice.
Traineri deosebiți, cu experiență. Seniori într-adevăr!
Atmosfera din timpul cursurilor este foarte plăcută, lucrativă.
Am dobândit competențe noi pe care deja am început să le aplic în activitatea profesională.”
Radu Ciobanu, Director Operațional Cleaning – Bog’Art Building Management
„A fost un program foarte interesant, cursurile mi-au deschis noi perspective asupra relațiilor dintre oameni și în special dintre colegi.
Vă mulțumesc pentru abordarea relaxată și pentru ajutorul acordat în a clarifica și înțelege diverse situații, aspecte, abordări specifice de management al business-ului și al oamenilor.
Am apreciat faptul că putem descoperi singuri diverse lucruri, că nu sunt doar informații transmise pentru a fi memorate sau pentru a rămâne scrise pe o hârtie.”
Iulia Marinaș, Economist – Heberger
„Next Level Management este un program foarte educativ, proactiv, orientat spre a încuraja descoperirea soluțiilor în mod individual pentru situațiile discutate.
Diversitatea participanților ne dă și alte perspective, lucru care ajută în soluționarea provocărilor proprii.
Foarte multe exerciții practice care te ajută să conștientizezi situațiile, soluțiile oportune.
Este un program compact, practic, util pentru activitatea zilnică de manager. Toți trainerii au avut o abordare practică, clară, concisă dar explicită, atitudine deschisă, pro activă.
Nu în ultimul rând, am apreciat aducerea în prim plan a valorilor umane.”
Edit Santa, Director General – BigPrint
”NLM a fost un program intensiv, interesant, instructiv.
Fiecare modul a fost introdus cu un scop bine definit pentru diversitatea problemelor managerilor și susținut interactiv.
Apreciez descoperirea personală și utilitatea tehnicilor prezentate, pentru a trece la nivelul următor de eficiență.”
Dan Dragomir, Director Producție – BigPrint
„Profesionalism excepțional și mediu profi.
Idei practice împărtășite de foarte bună calitate.
Studii de caz extrem de interesante.
O “tolbă” de informații și imagini cu care plec multumit și încrezător în mine și în viitor
A fost ca o tabără în care m-am simțit pe zi ce trece din ce în ce mai bine, iar la final mă încearcă un sentiment de regret că s-a terminat. De fapt, e doar începutul.”
Eduard Catrina, Finance Operations Manager – Scat Sistem
„Lucruri noi, pentru a putea înțelege și a schimba la mine și la ceilalți din echipă, pentru a fi mai buni în ceea ce facem.
Captivant, interacțiune maximă astfel încât am reușit să dobândesc informații dar și să îmi pun semne de întrebare pentru imediata perioadă atât pe plan personal cât și profesional. Întrebări la care voi găsi răspuns datorită lucrurilor prezentate într-un mod practic, la obiect.”
Laura Vișan, Șef Serviciu Tehnic – Bog’Art Building Management
„Un program interesant cu multe cunoștințe practice. Traineri deosebiți, cu experiență. Seniori într-adevăr! Atmosfera din timpul cursurilor este foarte plăcută, lucrativă. Am dobândit competențe noi pe care deja am început să le aplic în activitatea profesională.”
Radu Ciobanu, Director Operațional Cleaning – Bog’Art Building Management
„Programul a fost fain și folositor. Mi-a reamintit de partea umană a job-ului meu (de care uneori mai uit).”
Delia Munteanu, Administration Manager – AEROTECH
„Un program necesar! Foarte bine structurat, centrat pe soluții și idei practice! L-aș recomanda nu doar acelora care sunt în poziții de management, pentru o mai bună înțelegere și relaționare cu ceilalți colegi și cu managerii.”
Alina Stanciu, Technical Product Owner – ING Tech
„Au fost zile cu “aha moments”, cu experiențe relevante. Autenticitatea trainerilor a creat o zonă de confort în care participanții au putut dezbate situații la care s-au găsit rezolvări aplicabile în business. Un altfel de curs, foarte dynamic și focusat pe cazuri concrete.”
Ioana Ebanca, Portfolio Lead – Finance and Accounting Transformation Project – ACCENTURE
TARIF
Pentru înscrierea unui participant la întreg programul se acordă o reducere de 10%.
Tariful include:
- livrare curs 2 zile, 09-17; pauze de prânz și de cafea
- suport de curs, materiale, diploma de participare