Project Management, Dynamic Learning
Descriere
Beneficii pentru participanți
Să dezvolte competențe esențiale pentru project management, respectiv:
- să cunoască rolul managerului de proiect în cadrul organizației, în funcție de tipul de organizație în care își desfășoară activitatea
- să construiască scenarii de realizare a proiectelor pe bază diferitelor ipoteze posibile într-un context, cu ajutorul unor instrumente specifice
- să identifice resursele: materiale, umane, financiare de care are nevoie și să justifice alocarea lor
- să planifice și să organizeze activitatea echipei
- să definească misiuni, obiective și responsabilități pentru membrii echipei
- să identifice riscuri și planuri de acțiune asociate
- să elaboreze instrumente utilizate în managementul de proiect
- să utilizeze instrumentele de lucru
- să cunoască tipuri de conflicte, pentru a identifica modalitatea de rezolvare
- să cunoască tipuri de luare a deciziilor
- să cunoască sursele de informare în vederea actualizării continue a informațiilor
La finalul cursului, participanții vor fi capabili dezvolte aptitudini, respectiv:
- să creeze un cadru de lucru de încredere și să dezvolte comportamente de cooperare în cadrul echipei
- să își identifice potențialul de leadership, esențial pentru un manager
- să gestioneze conflictele, astfel încât energia membrilor echipei să fie utilizată doar în vederea atingerii obiectivelor
- să aibă capacitatea de a adopta decizii rapid
- să delege cu eficientă
- să fie capabil să asculte și să înțeleagă membrii echipei
- să piloteze eficient realizarea obiectivelor fixate de calitate, costuri și termene
- să anime echipa de proiect în vederea realizarea obiectivelor
- să înțeleagă diferența între rolul managerului ierarhic față de rolul managerului de proiect
- să aibă capacitatea de a vedea imaginea globală a unui proiect
Agenda detaliată
- Inițierea proiectului – stabilirea scopului și obiectivelor
- Evaluarea riscului, estimări necesare, contracte, fezabilitatea financiara
- Planificarea activităților – (structura detaliată a activităților), PBS (structura detaliată a produsului), diagrama Gantt, diagrama rețelelor de activități, ciclul de viață al proiectelor
- Instruirea și conducerea echipei de proiect – rolul managerului de proiect, comunicarea în cadrul proiectului, soluționarea conflictelor
- Execuția proiectului – monitorizare continuă și control, stabilirea jaloanelor, măsurarea progreselor
- Corectarea erorilor, managementul schimbării. Închiderea proiectului, închiderea contractelor
- Standarde, metodologii ale proiectelor – managemenul calității, reflecții asupra experienței acumulate
Tariful include:
- livrare curs 3 zile, 09.00 - 17.00;
- suport de curs și materiale de lucru; diploma de participare la curs
Cerere curs inhouse