fbpx Recrutarea și Interviul comportamental | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Recrutarea și Interviul comportamental

Trainer
Categorie
Business & Management
Resurse Umane
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Cere program personalizat:

Elaborarea si sustinerea interviului comportamental in evaluarea si selectia candidatilor. Un curs pentru specialisti HR, antreprenori, manageri cu sarcini de selectie a candidatilor care doresc sa afle informatii reale despre candidati ci nu doar raspunsuri dezirabile sau "minciuni nevinovate".

Un training de resurse umane pe intelesul tuturor despre cat de usor poti crea un interviu care sa aduca o multime de informatii despre cum sa atragi candidati, cum sa ii selectezi si cum sa ii evaluezi. Dupa acest curs vei privi altfel oamenii, vei pune altfel de intrebari, vei sti sa urmaresti raspunsuri, reactii, comportamente! Vei stii sa evaluezi oameni chiar daca nu esti psiholog. Vei sti sa corelezi informatii, sa privesti analitic experienta candidatilor, sa gasesti informatii importante in raspunsurile candidatilor fara experienta!

Cand noii angajati nu reusesc sa se ridice la asteptarile setate initial, organizatiile nu doar ca vor consuma mai mult timp si resurse pentru a angaja alte persoane, dar intreaga echipa sufera o pierdere a productivitatii, iar in unele cazuri se observa o deteriorare a reputatiei, ca rezultat al performantelor slabe ale unui angajat. O atitudine negativa, lipsa de punctualitate si incapacitatea de a lucra bine cu ceilalti, intensificarea conflictelor in cadrul unei echipe sunt probleme comportamentale pe care angajatii le pot dezvalui in timpul unui interviu, folosind o abordare corecta cu acestia. Bazandu-se pe concluziile cercetarilor din psihologie care demonstreaza faptul ca performanta anterioara este cel mai bun indicator al viitoarei performante, cursul „Interviul Comportamental – de la creare la interpretare” ii ghideaza pe participanti printr-un proces structurat al interviului, de la trecerea in revista a CV-ului, la dirijarea interviurilor pentru a evalua candidatii.

Interviul comportamental ajuta inclusiv in selectia persoanelor fara experienta sau in procesul de consiliere in cariera.

Programul releva sfaturi practice si valoroase, pentru gasirea celei mai potrivite informatii, in vederea luarii celei mai bune decizii de angajare sau de consiliere. Mai mult, numeroase exercitii practice din viata reala, activitati si jocuri de rol le ofera angajatilor oportunitatea de a aplica noile cunostiinte la locul de munca, asigurand un nivel mai ridicat de succes. Vom explica cum putem valida prin interviul comportamental si informatiile obtinute prin alte probe de selectie (din teste de personalitate, de inteligenta, jocuri de rol, studii de caz). Vom explica cateva concepte din psihologie pe intelesul tuturor.

Cursul Dekon HR referitor la Interviul Comportamental este un ghid practic si se adreseaza celor care sunt implicati in procesul de selectie, atat recruterilor cu experienta sau novici dar si antreprenorilor sau managerilor.

Obiectivele invatarii:

  • Obiective ale interviului comportamental 
  • Identificarea competentelor necesare jobului si companiei
  • Elaborarea intrebarilor bazate pe comportament   
  • Elaborarea intrebarilor comportamentale de validare a rezultatelor din alte probe.
  • Dirijarea unui interviu intr-un mod eficient
  • Evitarea capcanelor juridice
  • Evaluarea raspunsurilor candidatilor in mod obiectiv
  • Inceperea unei relatii benefice cu noii angajati

 

Grup tinta: profesionisti in HR (manageri, specialist, profesionisti), consultanti, manageri ce au rol de management al echipelor, psihologi.

Durata: 1 zi de curs 

Metoda: Invatare experientiala, prezentare de evidente si statistici din psihologia organizational, exersarea practica pe exemple din organizatia dvs., exercitii, simulari.

Traineri  / Facilitatori

Mirela Minciu - Trainer Dekon HR

17 ani de experienta in People Development. 15 ani experienta HR Management. 14 ani experienta ca si Trainer. 13 ani in Assessment & Development Center. 11 ani experienta ca si Consultant. 10 ani experienta ca si Business Developper. 7 ani experienta in Business Management. Experienta sa de Consultant si Trainer a cladit-o pe experienta solida de practician dar si pe cunostintele de psihologie si pedagogie.  A construit echipe de specialisti in resurse umane, a construit sau consolitat departamente de resurse umane, a participat la decizii strategice de business ca membru in bord sau ca managing partner, a creat proiecte de eficienta oganizationala, a recrutat, evaluat si dezvoltat oameni valorosi. Cunoscand nevoile si asteptarile organizatiilor (romanesti sau multinationale), cunoscand nevoile si asteptarile managerilor de HR si specialistilor in OD si L&D, Mirela impreuna cu echipa Dekon Business Solution a adus in Romania cele mai valoroase si accesibile Resurse de Training si Assessment din Romania.  

Data si locatie
Cere program personalizat:
?