Revenue management – O soluție pentru situațiile de criză
Profesioniștii din industria ospitalității - manageri, proprietari de afaceri din acest sector și din cel al serviciilor conexe - interesați să își eficientizeze activitatea și să asigure îmbunătățirea performanței organizației - se pot înscrie la un nou curs winsedswiss, „Revenue Management în situații de criză” (RM), susținut de expertul internațional Horațiu Tudori, profesor la „Ecole hôtelière de Lausanne” (EHL).
Cele șase webinare din cadrul cursului „Revenue Management în situații de criză” propun abordări de ultimă oră legate de modul în care pot fi maximizate veniturile, în special în perioade dificile pentru mediul de business.
De-a lungul timpului, orice vânzător s-a confruntat cu decizii de tip RM și anume: „Care este tariful optim?”, „Ce oferte să propun?”, „Când să ofer clienților discounturi?” sau „Care este momentul indicat pentru a vinde pe o piață nouă?”
Participanții vor găsi cu mai multă ușurință răspunsuri la aceste întrebări, prin aprofundarea conceptului de Revenue Management, care reprezintă arta, și totodată știința, de a prezice cererea clienților în timp real și de a optimiza prețul și disponibilitatea produselor, pentru a răspunde acestei cereri.
Despre trainer, profesorul Horațiu Tudori: membru senior al EHL, licențiat în inginerie la Universitatea din Brașov și deținător al unui MBA de la Universitatea din Lausanne, s-a specializat în Revenue Management din 1999 și predă, în prezent, această disciplină la programele de licență și EMBA ale EHL.
Metodologie: vor fi abordate elemente esențiale ale conceputului de Revenue Management, inclusiv metode de calcul asociate cu acestea în cadrul a șase webinare interactive, care vor integra un mix de scurte prelegeri, exerciții practice, dezbateri și lucrul în echipă, prin intermediul unor jocuri de simulare a situațiilor reale cu care se confruntă managerii. Cursul încorporează metode de predare moderne folosite și în cadrul cursurilor susținute în EHL.
Beneficii pentru participanți: la finalul cursului, participanții vor avea la îndemână cunoștințe care le vor permite să integreze în procesul de luare a deciziilor metode simple și utile pentru maximizarea veniturilor. De asemenea, vor ști să aplice măsuri specifice și să urmărească indicatorii de performanță (KPIs) relevanți în Revenue Management.
Cursul se va derula în limba română. Locurile sunt limitate. Termenul pentru înscrieri este data de 19 mai 2020.
Taxă de participare: 600 EUR/participant/curs (6 webinarii), acum la un preț preferențial pentru mediul de business la:
- 150 EUR/participant/curs (tarif standard);
- 100 EUR/participant/curs pentru membrii Federației Industriei Hoteliere din România (F.I.H.R.), Organizației Patronale a Hotelurilor și Restaurantelor din România (H.O.R.A.), Organizației Patronale a Turismului Balnear (O.P.T.B.R.) și Organizației Patronale Mamaia-Constanța (O.P.M.C.T.A).
La finalul cursului, participanții vor obține un certificat winsedswiss education group.
Vă puteți înscrie accesând link-ul: https://winsed.swiss/rm.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la nr. tel.: +40 752 220 202 (Roxana Manolescu – Executive Learning Program Coordinator).
Vă mulțumim pentru că faceți parte din comunitatea winsedswiss și vă invităm alături de noi, într-o nouă experiență unică de învățare.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]