Seminar „Captivează-ți Publicul!", QuickLearn
Ai fost vreodată nedumerit, plictisit sau chiar enervat atunci când ascultai o prezentare? Sigur că ai fost! Fie cineva spunea lucruri care nu te interesează, fie subiectul era interesant, dar modul în care a fost prezentat nu era atrăgător. Oricum, dacă ar trebui să susții o prezentare, cu siguranţă ai face-o într-un mod diferit, nu-i așa? Dar cum mai exact?
Dacă vrei să informezi oamenii, le puteţi trimite un document pentru a-l citi. Dacă vrei să-i instruiești, le poţi arăta un videoclip. Iar în cazul în care vrei să le vinzi un produs, le poți da o broşură. O modalitate foarte eficientă! Dar în cazul în care trebuie să faci o prezentare, care este valoarea adăugată pe care o oferi publicului tău? Care este câştigul lor dacă petrec timp și uneori cheltuiesc bani pentru a te asculta şi a te privi?
În workshop-ul QuickLearn „Captivează-ți publicul!” vei învăţa cum să captezi atenţia publicului tău şi cum s-o menții pe durata întregii prezentări. Îți vei folosi abilitățile naturale pentru:
- a găsi starea de spirit potrivită pentru a putea susține prezentarea
- a capta atenția publicului chiar de la începutul prezentării
- a crea o conexiune cu publicul
- a mări impactul tau asupra publicului
- a gestiona energia generată de public
Modul în care prezinți mesajul este cel care creează o conexiune cu publicul tău. Şi dacă această conexiune se exprimă prin exclamaţii ca „Aha, acum am înţeles, în sfârşit!”, „Wow, acest lucru într-adevăr mă face să mă gândesc!” sau „Uimitor, acest lucru este inspiraţional!”, atunci ştii că prezentarea ta a făcut diferenţa.
Preț
- 795 lei: 1 persoană,
- 715 lei: pentru 2 sau 3 persoane, pentru fiecare persoană,
- 675 lei: pentru mai mult de trei persoane, pentru fiecare persoană,
- 555 lei: Preț „early bird” discount 30% pentru plata efectuată cu cel puțin 7 zile lucrătoare înainte de eveniment.
Agenda
09.00 Întâmpinarea și înregistrarea participanților
09.30 Începutul workshop-ului
13.00 Masa de prânz
17.00 Finalul workshop-ului
PRIMA PARTE - CUNOAȘTE-ȚI OBIECTIVUL ȘI PUBLICUL
- Ce vrei să obții în urma acestei prezentări?
- Care sunt caracteristicile publicului tău?
- Care sunt nevoile, așteptările și preferințele publicului tău?
PARTEA A DOUA - FOLOSEȘTE-ȚI RESURSELE
- Identifică-ți cunoștințele, experiențele, cele mai bune metode și instrumentele native
- Învață ce postură, mimică și gesturi să folosești pentru a crea un efect vizual mai mare asupra publicului tău
- Învață ce ton, intonație, ritm și volum al vocii trebuie să folosești pentru a-ți mări efectul verbal asupra publicului tău
PARTEA A TREIA - MODELUL 4-MAT
- Cum să captivezi- DE CE oamenii vor să afle rapid dovada modului în care prezentarea ta le va folosi?
- Cum să captivezi- CARE sunt oamenii interesați de conținutul logic, relevant și simplu al prezentării?
- Cum să captivezi- CUM experimentează publicul și pune în practică exemplele tale?
- Cum să captivezi- DACĂ- oamenii care gândesc out of the box și încearca lucruri noi?
PARTEA A PATRA - SCURTE PREZENTĂRI
- Fraze de început interesante
- Abordări prin care poți influența publicul
- Arta de a povesti ilustrativ
- Exemple ușor de recunoscut
- Analogii și metafore atractive
- Subiecte de discuție captivante
- Exerciții motivante
- Fraze de încheiere memorabile
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]