Training “Atinge Succesul In Telesales”, Editia A VI-A
Inscrie-te pana pe 01.05.2015 si vei investi in acest training doar 885 de lei +TVA, in loc de 1.285 de lei +TVA, tariful standard! Economisesti astfel 300 de lei!
Invata cum sa obtii cele mai bune rezultate in vanzarile si in abordarile telefonice!
In zilele noastre telefonul a devenit un instrument indispensabil pentru oamenii de vanzari, indiferent daca este utilizat pentru atragerea de potentiali clienti sau vanzarea catre clientii noi. In proportie de 90%, prima interactiune cu clientii B2B o ai prin intermediul telefonului, chiar daca esti un reprezentant de vanzari directe. Tocmai de aceea trebuie sa fii cat mai pregatit si sa ai o abordare la telefon cat mai eficienta.
Ai garantie 100% pentru acest training. Daca la sfarsitul cursului nu vei fi multumit, vei primi inapoi suma platita. Inscrie-te acum si vei avea numai de castigat. Fara nici un risc!
De ce sa participi si tu la acest training?
- Vei afla cum sa structurezi eficent un apel telefonic pentru a-ti atinge obiectivele;
- Vei afla cum sa realizezi un script telefonic atractiv;
- Vei sti sa faci o diferentiere clara intre caracteristicile produsului/serviciului si beneficiile/avantajele pe care acesta le aduce clientilor tai;
- Vei invata care sunt expresiile si cuvintele atractive pentru clientii tai, precum si pe cele pe care ar trebui sa le eviti;
- Vei invata care este cel mai bun mesaj pe care sa il adresezi in primele 10 secunde ale conversatiei astfel incat sa captezi atentia clientului;
- Vei invata cum sa preintampini si sa tratezi eficient obiectiile clientilor tai;
- Vei invata cum sa controlezi vanzarea prin tehnica intrebarilor;
- Vei afla cele mai eficiente tehnici de inchidere a vanzarii;
- Vei afla cum sa treci de secretara pentru a discuta cu persoana de decizie;
- Vei afla cum sa ai mereu o atitudine optimista orientata catre descoperirea si implinirea nevoilor clientilor;
- Vei invata cum sa comunici usor, clar si concis;
- Vei sti cand sa inchizi un apel negativ;
- Vei afla replici pe care le poti utiliza pe intreg parcursul procesului de vanzare;
- Vei sti sa controlezi conversatia telefonica investigand dorintele si nevoile consumatorului, apoi sa te concentreazi asupra vanzarilor;
- Vei sti sa-ti asculti activ potentialul client si sa ceri sau sa oferi un feedback constructiv pentru afacerea in care esti implicat;
- Vei putea sa creezi o legatura emotionala cu potentialul client care il va face sa revina sa cumpere de la tine;
- Vei sti cum sa transformi orice apel telefonic intr-o vanzare!
Beneficii:
- 2 zile de training intensiv
- diploma de participare semnata de trainer atestat ANC
- suportul de curs in format tiparit si electronic
- consultanta prin email si telefon timp de 3 luni de zile de la teminarea cursului
- o sesiune de coaching individual si personalizat
- cartea “Sa-l cunoastem pe Michael Porter”
- returnarea tarifului integral in cazul participantilor nemultumiti
- un voucher in valoare de 100 de lei pentru participarea la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania
- coffee break si gustare de pranz.
Data: 22 - 23 Mai 2015
Durata cursului: Cursul se desfasoara pe parcursul a doua zile, cate sase ore pe zi.
Locul de desfasurare al cursului: Rin Central Hotel
Tarif:
– 885 lei + TVA pentru participantii inscrisi pana la data de 1 Mai 2015
– 1.285 lei + TVA pentru participantii inscrisi dupa data de 01 Mai 2015
– 5% discount pentru trei participanti, apartinand aceleiasi companii.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]