Transforming Talent into Performance
Sa fii managerul unei echipe este o realizare. Sa fii liderul unei echipe este o realizare nemaipomenita. Insa a fi manager-lider si a-i invata pe ceilalti cum sa devina si ei la randul lor, asta va face diferenta pentru urmatorul nivel de performanta. Vei invata cum sa devii un coach eficient atat pentru oamenii din echipa ta, cat si pentru toti ceilalti cu care interactionezi.
Pregatirea coach-ului va conduce la maximum de rezultate la locul de munca. Succesul coach-ului se masoara prin succesul membrilor echipei. Daca nu simti o profunda satisfactie vazandu-i pe altii imbunatatindu-si si dezvoltandu-si capacitatile, atunci performanta va fi la un nivel modest.
Tot mai multi membri ai echipei tale au nevoie sa fie ghidati, sa fie inspirati si sa inteleaga importanta rolului lor in mecanismul din care fac parte. Abia atunci vei putea face diferenta dintre tine si alti manageri/ lideri cu care vor interactiona membrii echipei. A retine talentele in echipa ta nu va fi doar un deziderat, ci o realitate. Acest masterclass interactiv, in egala masura provocator si rapid, pune la incercare miturile majore despre conducere si aduce o noua mentalitate. Intrebarile vechi despre lideri sunt abordate prin discutii de grup, clipuri video si alte exercitii si simulari pentru a implica participantii si pentru a invata din experienta.
OBIECTIV:
Destramarea mitologiei din jurul ideii de „a conduce” si introducerea de noi cunostinte despre coaching astfel incat leadership-ul autentic sa fie reflectat si multiplicat la fiecare nivel al organizatiei. Efectele vor fi de retentie a noilor talente si cresterea gradului de implicare a membrilor echipe.
Despre ce vorbim la Transforming Talent into Performance
- Beneficiile, principiile si practicile coaching-ului eficient
- Credintele, abilitatile si comportamentele unui coach operativ
- 8 maniere de a crea un climat pozitiv de coaching
- Cum să utilizezi un limbaj inspirational si puternic si de ce acest lucru este imperativ
- Cum si de ce sa fim asertivi
- Model de coaching
- Auditul relatiilor de coaching
- Tabelul analizei de coaching
- Coaching-ul in contextul sau managerial si de echipa
- Cele 7 comportamente de coaching
- Ce trebuie evitat in timpul sesiunii de coaching
- Schimbul de roluri in coaching pentru castigarea experientei
- Diferenta dintre actiunile punitive si cele de dezvoltare
- Fundamentele comunicarii deschise
- Tehnicile ascultarii active
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]