Vânzare Business to Business, Dynamic Learning
Data si locatie
Ce câştigi participând la acest curs:
- ȋţi ȋmbunătăţeşti competenţele de identificare corectă a nevoilor şi dorinţelor clientului, pentru a-i putea propune soluţii potrivite, prin adresarea ȋntrebărilor ȋn funcţie de motivaţiile identificate;
- înveți să adresezi ȋntrebărilor ȋn funcţie de motivaţiile identificate, astfel încât să-i propui soluţiile cele mai potrivite;
- exersezi etapele vânzării pentru identificarea momentului potrivit finalizării vânzării, consolidând astfel abilităţile de vânzare şi negociere ȋn ȋntâlnirea faţă ȋn faţă cu clientul;
- conştientizezi importanţa procesului post-vânzare şi afli metode de fidelizare a clientului;
- deprinzi tactici, tehnici şi trucuri verificate care să te ajute ȋn procesul de vânzare şi negociere;
Ce pierzi neparticipând la acest curs:
- oportunitatea de a ȋnvăţa de la traineri cu experienţă ȋn vânzări şi de a afla cum job-ul de consilier / agent vânzări dă valoare şi prestanţă;
- ocazia de a ȋnvăţa cum să fii persuasiv, cu eleganţă, pentru a obţine ȋntâlnirea de vânzări / vânzarea;
- ȋnţelegerea motivaţiilor psihologice ce stau la baza tehnicilor eficace de vânzări;
- posibilitatea de a descoperi care sunt cele mai reprezentative tipologii de clienţi şi agenţi de vânzare.
Programa cursului
I. PROFILUL CONSILIERULUI DE VÂNZĂRI
- Competenţele consilierului de vânzări ȋn contextul situaţiei actuale
- Roluri şi responsabilităţi zilnice ale consilierului de vânzări
- Impactul activităţii zilnice ȋn rezultatele consilierului / campaniei pe termen lung
- Atitudine personală vs.atitudine profesională ȋn vânzări
II. IMPORTANŢA COMUNICĂRII ŞI A RELAŢIONĂRII ȊN VÂNZĂRI
- Percepţia şi relaţionarea – factori esenţiali ȋn vânzare
- Tehnici de chestionare şi ascultare activă
- Regula mesajelor concise şi asertivitatea
- Tehnici persuasive de influenţare a deciziei
III. PROSPECTAREA ȊN VEDEREA SPORIRII NUMĂRULUI DE CLIENŢI
- Surse de prospecţi şi bariere ȋn calea prospectării
- Segmentarea şi identificarea conturilor cheie
- Obţinerea de referinţe şi folosirea centrilor de influenţă
- Identificarea factorilor de decizie din companiile mari
- Asemănări şi deosebiri ȋntre factorii de decizie din companiile mici vs.companii mari
- Cunoaşterea şi ȋnţelegerea motivaţiilor şi a comportamentului factorilor de decizie din corporaţii
IV. CONTACTAREA MARILOR COMPANII
- Conversatia B2B – tipuri de abordare
- Structura abordării telefonice
- Obiecţii la telefon – De ce apar? Cum le pot preveni?
- Metode de rezolvare a obiecţiilor la telefon
V. TIPOLOGII COMPORTAMENTELE ȋntâlnite la clienţi şi la consilieri
- Cheia succesului constă ȋn a valorifica propriile talente unice – test de identificarea talentelor unice
- Tipologii de vânzători
- Tipologii de cumpărători conform motivaţiilor care-i animă
- Cele 4 motivaţii de bază care determină comportamentul consilierilor şi pe cel al clienţilor
- Putere, Relaţionare, Realizare, Siguranţă
- Caracteristici comportamentale determinate de fiecare dintre cele 4 motivaţii de bază
- Modalităţi de abordare ȋn funcţie de caracterisiticile comportamentale
VI. ȊNTÂLNIREA DE IDENTIFICAREA A NEVOILOR ŞI A MOTIVAŢIEI
Identificarea factorilor de decizie din companiile mari
- Asemănări şi deosebiri ȋntre factorii de decizie din companiile mici vs. companii mari
- Cunoaşterea şi ȋnţelegerea comportamentului factorilor de decizie din corporaţii
- Pregătirea ȋn amănunt a strategiei de vânzare pentru companiile mari
Cum pot pătrunde ȋntr-o companie mare?
- Strategia abordării unui department din companie
- Extinderea vânzărilor către toată compania
- Primul contract? Identifică şi oferă soluţia pentru nevoia imediată şi urgentă
Identificarea nevoilor şi a motivaţiei
- Identificarea interesului factorilor de decizie
- Identificarea motivaţiei de cumpărare
- Tehnici de chestionare pentru identificarea nevoilor/dorinţelor
VII. VÂNZAREA PROPRIU-ZISĂ
Formularea ofertelor pentru marile companii
- Ce include o propunere valoroasă?
- Valoarea tangibilă şi intangibilă a ofertei
- Puncte de vânzare unice (USPS)
- Caracteristici, Avantaje, Beneficii
- Obiecţii la finalizarea vânzării, etape şi tehnici ȋn rezolvarea obiecţiilor la finalizare
- Semnale de cumpărare şi de respingere
- Tehnici de ȋnchidere a vânzării
VIII. EVALUAREA ACTIVITĂŢII | SERVICII POST-VÂNZARE
- Metode de evaluare a activităţii proprii pentru eficientizarea rezultatelor
- Consolidarea vânzării făcute şi tehnici de fidelizare
- Mărirea portofoliului de clienţi pe baza referinţelor
Tariful include:
- Livrarea cursului timp de două zile, program 9.00 – 17.00- ONLINE
- Suport de curs
- Materiale necesare
- Diploma de participare la curs
Cursul poate fi personalizat și susținut in-house la cerere.
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]