[Webinar Gratuit] Managementul Echipei la Distanță, Academia de HR
Scop si obiective
Acest webinar abordează subiectul gestionării echipelor la distanță, o provocare suplimentară cu care se confruntă tot mai mulți manageri, responsabilitate care nu era de altfel ușoară nici față în față. Trebuie însă să ne adaptăm și să deprindem noi abilități.
Despre webinar
Este o perioadă în care ne simțim bulversați de schimbările dramatice prin care trecem cu toții. Și este o perioadă în care mai mult ca oricând este nevoie de lideri puternici capabili să treacă peste obstacole și să facă managementul echipei chiar și de la distanță. Liderii dau direcție și stabilitate și cel mai important, oferă certitudini acolo unde nu sunt, chiar și atunci când nici ei nu le au.
Pe lângă abilitățile de care aveam oricum nevoie, acum sunt necesare abordări noi. Principiile au rămas aceleași dar dinamica socială s-a schimbat, interacțiunea se petrece mediat, feedback-ul nu mai este față-în-față. Tehnologia ne ajută dar este doar un instrument, nu este suficientă prin sine.
Acest webinar își propune sa prezinte participanților perspective, instrumente și soluții adaptate la contextul curent. Acest webinar este pentru tine dacă:
- Ai fost pus peste noapte în situația de a-ți coordona echipa de la distanță
- Nu ai primit neapărat de la companie acces la platforme sofisticate și uneori costisitoare de remote team management
- Te lupți cu o agendă încărcată, trebuie să gestionezi o mulțime de priorități
- Nu mai știi ce este important cu adevărat, dar este ultimul lucru pe care ți-l permiți ca lider
- Trebuie să menții activitatea în parametrii optimi, pană la urmă de tine depind acum la propriu
Cui se adresează
- Managerilor care coordonează mai echipe de la distanță și nu au mai făcut-o niciodată
- Celor care muncesc de acasă și se confruntă cu provocările specifice ale organizării din mers pe mai multe planuri
- Celor care înțeleg importanța comunicării mai ales în situații de criză
- Celor care vor să afle cateva sugestii despre tool-uri si platforme de team management
- Celor care au proiecte începute și neterminate și pe care trebuie să le adapteze acum pentru remote
Tematici abordate
- Ce este Managementul echipei la distanță și prin ce diferă de cel direct
- Clarificarea personală înainte de orice, direcții și obiective
- Stabilire și alocare roluri și obiective pentru membrii echipei
- Instrumente electronice de managementul echipei
- Managementul motivației echipei
- Working remote din perspectiva colegilor coordonați
- Abilitățile de care avem nevoie și cum le antrenam
- Sesiune Q&A, Întrebări și Răspunsuri
Metodologie de lucru interactivă
- PPT excelent realizat grafic
- Studii de caz
- Instrumente de lucru remote
- Schimb de idei
Instrumente și livrabile concrete
Participantii la webinar vor primi o serie de instrumente concrete, in format electronic pentru libera utilizare viitoare in scopuri personale si de business
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]