WHO DO YOU WORK FOR ANYWAY?
Tu pentru cine lucrezi de fapt? Sa castigi ‘clientul intern’ este primul pas pentru a castiga ‘clientul extern’.
Cui se adreseaza acest eveniment:
Tuturor middle si top managerilor implicati in procesul de dezvoltare a echipelor, team leaderi, group leaderi, supervizori.
In mod specific Managerilor de Vanzari, Comerciali, Productie, Operationali, General Manager, Financiar, Human Resources, Project si Program Managers.
Antreprenorilor care vor sa creasca o cultura organizationala bazata pe leadership.
Obiectiv:
Leadership autentic – Producerea unei experiente satisfacatoare a angajatului, plus o experienta unica a clientului care da naștere la satisfactie tuturor partilor implicate.
Scop:
Dupa stabilirea dinamicii leader/follower ,urmatorul pas este de a extinde relatia spre exterior de la angajati la client printr-o strategie de customer service care creeaza o reputatie de Customer Experience remarcabila.
La ce intrebari raspunde acest training:
- Este cultura organizatiei orientata catre satisfactia managementului sau catre satisfactia clientilor?
- Esti conștient de legatura dintre stilul de management și productivitatea angajatului?
- Sunt angajatii tai vazuti ca cel mai important client?
- Cine este clientul tau principal? Ce conteaza pentru tine?
- Sunt clientii vreodata o distragere sau o intrerupere?
- Ai un sistem care asigura ca fiecare interactiune este in acelasi timp corecta fata de client și echitabila pentru organizatia ta?
- Care sunt obstacolele pentru un mai bun Customer Service?
- Cum obtii un feedback nefiltrat si frecvent de la client?
- Cum va mentineti flexibilitatea intr-o piata în continua schimbare?
- Care sunt cele trei competente esentiale necesare pentru a avea o abordare de succes in cadrul echipei?
- Cat de importanta este experienta emotionala a clientului?
- Iti transformi constant clientii in cea mai puternica forta de vânzari?
- Ce ne pot invata cele mai recente cercetari știintifice despre experienta noastra cu clientul ?
- Este absolut clar pentru managementul superior ca angajatii nu pot trata clientul mai bine decat sunt ei insisi tratati ?
- Sunteti suficienti de organizati cat sa ii dati clientului un raspuns unic?
- Este clientul in controlul experientei pe care o are cu voi?
- Este clientul in controlul relatiei cu voi?
- Este clientul pretentios, cel mai bun client ?
- Recrutezi pentru atitudine, acea scanteie, empatie si prietenie si trainuiesti pentru abilitatile tehnice?
- Ai incorporat limbajul trupului in strategia ta de Customer Service?
- Ai identificat puncte cheie in ciclul tau de Customer Service?
- Sunt rapoartele de Customer Service la fel de importante ca cele financiare?
- Feedbackul clientului ajunge la toate nivelurile din organizatie?
- Sunt comportamentele bune incurajate?
- Care este planul tau pentru un Customer Service unic?
Tarif: 249E + TVA, include suportul de curs, pauzele de cafea, pranzul si diplomele. Pentru participantii recurenti se aplica un discount de 5%, iar pentru grupuri mai mari de 4 persoane, exista un discount cumulativ.Studentii au un discount de 50%.
Data: 26 Februarie, de la ora 09.00
Loc de desfasurare: Transylvania Ballroom, Cluj Napoca,Strada Baisoara 2A, Cluj-Napoca
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]