[Curs online] WOW Your Customer! Excelență în relaționarea cu clienții în perioadă de criză, Exec-edu
Descriere
Un workshop de 2 zile, conținând o suită de activități tematice dedicate celor care intră în contact cu clienții/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări sau cei din frontline, care interacționează direct cu clienții.
În contextul crizei actuale, ne confruntăm cu o schimbare bruscă și acută a obiceiurilor consumatorului, din cauza schimbărilor la fel de acute privind felul în care ne petrecem timpul. În aceste vremuri de schimbare a priorităților clienților noștri, a rămâne conectați la nevoile lor este mai important decât oricând. Ideea de parteneriat furnizor-client nu a fost niciodată mai actuală.
Beneficii
- Îți vei dezvolta o atitudine centrată pe client
- Vei elimina jargonul tehnic în discuțiile cu clienții
- Vei trata cu empatie și eficiență orice cerere a clientului
- Vei dobândi tehnici eficiente în relaționarea cu clienții externi, dar și interni
- Vei gestiona relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
- Vei deprinde abilitățile necesare pentru a loializa clienții, protejând, in același timp, interesele organizației
Exemple de exerciții și activități tematice:
- “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
- Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
- „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
- „Cineva ne privește” – excelență într-un mediu față-în-față
- „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
- „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
- „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
- „Când jocul devine dur” – consumatori dificili
Tematica
Ziua 1 – 3 ore
- Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
- Modelul celor 8 pași spre excelență
- Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
- Dacă toți ar fi la fel…
- Soluția “MEA” - Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
- Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor
Ziua 2 – 3 ore
- “Ascultă, Privește, Gândește”
- Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
- Maximizarea oportunităților de vânzare
- Dacă aș putea să fac orice:
- Cele 4 trepte ale servisării clienților
Testimoniale
Lucrez de mult timp în customer service, însă cursul EXEC-EDU m-a făcut să înțeleg ce trebuie să îmbunătățesc la mine. Mulțumesc! Raluca Mihăilescu, Customer Service Representative, Stryker Romania
Am învățat lucruri care chiar pot fi puse în practică. Andreea Nandrea, Customer Service Manager, Puratos Prod
Alin, entuziasmul tău este contagios! Csaba Sztojka, Area Sales Manager, Orkla Foods
Exerciții practice foarte utile și cu un rezultat pozitiv. Mihail Coman, MOL Romania
Am participat la mai multe cursuri, însă acesta mi s-a părut diferit, în bine, mi-a plăcut punctul tău de vedere proaspăt asupra unor lucruri pe care le știam deja. Mulțumesc! Gabriel Olariu, Director Zonal, Setrio Soft
Structură: 2 zile (2 sesiuni de 3h)
Cursul include toate materialele de studiu.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]