fbpx Credibilitate Personala – esti perceput a fi credibil? Curs practic de obtinere si mentinere a credibilitatii | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Credibilitate Personala – esti perceput a fi credibil? Curs practic de obtinere si mentinere a credibilitatii

Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Credibilitatea este cea care defineşte calificarea ca profesionist în orice domeniu. 

Despre curs:

Cursul  are ca scop asumat conştientizarea  şi gestionarea atentă a rădăcinilor profunde din care apar întrebările adresate de client,  fie că le verbalizează sau nu:

-De ce să aleg să lucrez cu această firma?

-De ce să lucrez cu acest om?

-Acestui om îi pasă de mine?... înţelege motivele pentru care sunt aici?  - Mă poate ajuta?... pot avea încredere în el?

În urma răspunsurilor pe care şi le dă, clientul decide dacă interlocutorul deţine această calitate.

Credibilitatea, greu de dobândit şi lesne de pierdut, are o arie de răspândire mai mare decât zona profesională. Ea se extinde la nivelul întregii vieţi. Dorinţa de a fi un om care face diferenţa,  va primi informaţii cruciale pentru obţinerea acestui statut.                                                                

EŞTI CREDIBIL!

Un curs original, esenţial  pentru înţelegerea paradigmelor fundamentale care gestionează dialogul uman.  Un curs ce declanşează  abilităţi care să vă  asigure poziţionarea eficientă în piaţă concurenţială.

Obiective specifice:

La finalul cursului participantii vor:

  • Valoriza şi gestiona propria prezenţă în relaţionarea cu clienţii
  • Conştientiza şi utiliza eficient certitudinea faptului că emoţia influenţează luarea deciziei într-o măsură  mai mare decât raţiunea
  • Recunoaşte şi depăşi barierele dintre vânzător şi client
  • Identifica motivele pentru care prezenţa în Social Media este eficientă
  • Analiza forţele pro şi contra care acţionează asupra deciziei luate de client
  • Cunoaşte şi aplica cele cinci elemente care stau la baza dobândirii credibilităţii
  • Învaţa să-şi gestioneze imaginea, atitudinea, comportamentul verbal, paraverbal şi nonverbal în aşa fel încât acestea să le devină aliate
  • Recunoaşte modalităţi prin care să depisteze emoţiile clienţilor şi vor învaţa care sunt mesajele date de acestea
  • Conştientiza importanta competenţei folosind regula celor 5P: Plan, Pregatire, Prezentare, Pasiune, Profit
  • Cunoaşte beneficiile unui comportament congruent în scopul stabilirii unei relaţii win-win

 Se asigură:

a)      sustinerea propriu-zisa a cursului. Cursul este centrat pe procesul de intelegere si invatare al fiecarui participant in parte.

b)      feed-back - atat in timpul, cat si la finalul cursului.

c)       evaluarea post-training a participantilor. In vederea observarii nivelului de retentie al informatiilor, cat si a capacitatii de punere in practica a acestora.

d)      diploma de participare.

Date Organizatorice:

Data limita de inscriere: 10 decembrie  2013

Locatia: Bucuresti, Hotel Best Western MariVilla  http://www.bestwesternmarivila.ro/

 Costuri: 580 RON + TVA / participant si include:

-          masa de pranz

-          coffee break-urile ( 2 )

-          suportul de curs;

-          diplomele de participare;

 Discount-uri:

5 % la 2 participanti

10 %  la 3 participanti

La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea;

Data si locatie
Cere program personalizat:
?