Credibilitate Personala – esti perceput a fi credibil? Curs practic de obtinere si mentinere a credibilitatii
Credibilitatea este cea care defineşte calificarea ca profesionist în orice domeniu.
Despre curs:
Cursul are ca scop asumat conştientizarea şi gestionarea atentă a rădăcinilor profunde din care apar întrebările adresate de client, fie că le verbalizează sau nu:
-De ce să aleg să lucrez cu această firma?
-De ce să lucrez cu acest om?
-Acestui om îi pasă de mine?... înţelege motivele pentru care sunt aici? - Mă poate ajuta?... pot avea încredere în el?
În urma răspunsurilor pe care şi le dă, clientul decide dacă interlocutorul deţine această calitate.
Credibilitatea, greu de dobândit şi lesne de pierdut, are o arie de răspândire mai mare decât zona profesională. Ea se extinde la nivelul întregii vieţi. Dorinţa de a fi un om care face diferenţa, va primi informaţii cruciale pentru obţinerea acestui statut.
EŞTI CREDIBIL!
Un curs original, esenţial pentru înţelegerea paradigmelor fundamentale care gestionează dialogul uman. Un curs ce declanşează abilităţi care să vă asigure poziţionarea eficientă în piaţă concurenţială.
Obiective specifice:
La finalul cursului participantii vor:
- Valoriza şi gestiona propria prezenţă în relaţionarea cu clienţii
- Conştientiza şi utiliza eficient certitudinea faptului că emoţia influenţează luarea deciziei într-o măsură mai mare decât raţiunea
- Recunoaşte şi depăşi barierele dintre vânzător şi client
- Identifica motivele pentru care prezenţa în Social Media este eficientă
- Analiza forţele pro şi contra care acţionează asupra deciziei luate de client
- Cunoaşte şi aplica cele cinci elemente care stau la baza dobândirii credibilităţii
- Învaţa să-şi gestioneze imaginea, atitudinea, comportamentul verbal, paraverbal şi nonverbal în aşa fel încât acestea să le devină aliate
- Recunoaşte modalităţi prin care să depisteze emoţiile clienţilor şi vor învaţa care sunt mesajele date de acestea
- Conştientiza importanta competenţei folosind regula celor 5P: Plan, Pregatire, Prezentare, Pasiune, Profit
- Cunoaşte beneficiile unui comportament congruent în scopul stabilirii unei relaţii win-win
Se asigură:
a) sustinerea propriu-zisa a cursului. Cursul este centrat pe procesul de intelegere si invatare al fiecarui participant in parte.
b) feed-back - atat in timpul, cat si la finalul cursului.
c) evaluarea post-training a participantilor. In vederea observarii nivelului de retentie al informatiilor, cat si a capacitatii de punere in practica a acestora.
d) diploma de participare.
Date Organizatorice:
Data limita de inscriere: 10 decembrie 2013
Locatia: Bucuresti, Hotel Best Western MariVilla http://www.bestwesternmarivila.ro/
Costuri: 580 RON + TVA / participant si include:
- masa de pranz
- coffee break-urile ( 2 )
- suportul de curs;
- diplomele de participare;
Discount-uri:
5 % la 2 participanti
10 % la 3 participanti
La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea;
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]