CUM CUMPARA CLIENTII
Ai auzit vreodata:
„Seful nu e de acord.”
„Prezentarea/oferta este prea complicata.”
„Nu ne-ati dat suficiente detalii.”
„Am ales oferta care corespunde cel mai bine criteriilor noastre”?
O vorba inteleapta spune ca „It takes two to tango”.
Asa este si in vanzari – este nevoie de 2 parteneri pentru un dans memorabil.
In general, atunci cand te gandesti la clienti, asocierile imediate pe care le faci sunt cu vanzare, targetare, strategie, plan, USP, cross sellig, up selling, s.a.m.d.
Dincolo de astea, insa, te-ai intrebat vreodata cat de clara este imaginea pe care o ai despre clientii si prospectii tai?
Care este cel mai eficient mod de abordare si relationare cu fiecare dintre ei?
Ce obiceiuri de cumparare au?
Cum si, mai ales, cine ia decizia de cumpare?
Au o strategie de cumparare?
Te invit pe 19 si 20 iunie sa gasesti raspunsurile si solutiile pentru aceste intrebari si sa afli CUM CUMPARA CLIENTII!
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]