INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ – gestionarea emoțiilor la locul de muncă
Anxietate, furie, dezamăgire, teamă, nelinişte, invidie, frustrare, ruşine, resentimente, vinovăţie, gelozie, revoltă, dispreţ, îngrijorare...
Fiecare dintre noi a trăit aceste emoţii atât acasă cât și la locul de muncă. Ele fac parte din bagajul emoţional al oricărui om sănătos şi își au rolul şi rostul lor firesc în viaţa fiecărui om. Chiar dacă uneori pot fi foarte neplăcute, aceste emoții ne ajută să ne adaptăm eficient la mediul fizic şi la cel relaţional, atunci când sunt trăite în mod normal.
Ele ajung, însă, să se transforme în ceva toxic pentru fiecare dintre noi şi pentru organizaţiile din care facem parte în momentul în care nu mai sunt adaptative. Atunci când, în loc să ne ajute să ne adaptăm mediului în care trăim și să luăm deciziile potrivite, ele lucrează în defavoarea noastră.
Atunci când sunt scăpate de sub control. Atunci când ne conduc la comportamente pe care le regretăm. Atunci când ne împing să-i rănim pe cei dragi. Atunci când distrug relații de afaceri importante. Atunci când provoacă un disconfort emoţional atât de mare pentru noi şi pentru cei cu care interacţionăm, încât afectează atât rezultatele individuale, cât şi pe cele ale echipei din care facem parte.
Participarea la acest workshop le oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta competenţa emoţională pentru a putea gestiona mai bine atât emoţiile proprii cât şi pe cele ale celor cu care lucrează.
Durata: o zi (09:00 la 17:00)
Locaţia: Hotel Novotel
Taxa de participare: 150 Euro + TVA
Cui se adresează?
Programul se adresează tuturor celor care vor să-și dezvolte competența emoţională: manageri, oameni de vânzări, HR, marketing etc.
- Ce este munca emoţională în organizaţii?
- De ce competenţa emoţională este la fel de importantă ca cea profesională în cadrul organizaţiilor?
- Ce sunt emoţiile şi cum pot deveni ele „distructive” pentru o persoană şi pentru cei cu care lucrează?
- De ce emoţiile copleşesc raţiunea?
- Cum afectează emoţiile scăpate de sub control performanţa unei echipe?
- Cum se manifestă oamenii „toxici” din punct de vedere emoţional?
- Cum pot recunoaşte şi gestiona mai bine emoţiile distructive (furia, frustrarea, frica, gelozia, invidia, dezamăgirea, ruşinea, vinovăţia etc.).
- Care sunt manifestările specifice oamenilor aflaţi la cheremul creierului emoţional la locul de muncă?
- Cum pot înţelege empatic emoţiile şi comportamentul altor oameni pentru a putea construi şi menţine relaţii de calitate cu aceştia?
- Ce este contagiunea emoţională?
- Cum să abordeze şi să rezolve conflictele emoţionale?
- Care sunt „proastele obiceiuri emoţionale” în relaţia cu ceilalţi și cum să le evite?
- Cum pot folosi în mod inteligent emoţiile proprii şi pe ale celorlalţi la locul de muncă şi în viaţa personală?
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]