fbpx Al Ries | Learning Network Mergi la conţinutul principal
Al Ries


Al Ries

Ries a fost preşedintele Asociaţiei Agenţiilor de Publicitate Industrială (acum Asociaţia pentru Marketing de Afaceri), al Clubului de Advertising din New york şi al Clubului Andy Awards. În 1989, Sales & Marketing Executives International l- a situat în topurile sale de premii de marketing. A fost numit unul dintre cei mai influenţi 100 de oameni din relaţiile publice din secolul XX, de către revista PR Week, în 1999. 

Prezentările lui Al Ries, cu durata de o zi, implică numeroase studii de caz care vin în sprijinul tehnicilor sale consacrate de branding şi marketing.

Fiecare prezentare este personalizată pentru o anume audienţă, utilizând concepte şi principii
din cele peste 12 cărţi ale sale. 

Al Ries şi fiica sa Laura Ries lucrează împreună, fiind consultanţi pe probleme de focalizare de 18 ani. Ries & Ries a fost înfiinţată în New york, în anul 1994. Trei ani mai târziu, Al & Laura s-au mutat în Atlanta, Georgia. Dar echipa Ries îşi petrece cea mai mare parte a timpului pe drum, dând consultanţă corporaţiilor de top din toată lumea, de la Microsoft la Ford, Disney, Merck şi Frito-Lay. Aceşti autori de best seller-uri au fost menţionaţi în Business Week, Marketing News, Advertising Age, The Wall Street Journal, Atlanta Journal-Constitution şi foarte multe alte publicaţii.

Al a devenit faimos când o serie de trei articole privind un nou concept numit „Poziţionare” – ai cărui autori erau Al Ries & Jack Trout – a apărut în Advertising Age în anul 1972. Ideea poziţionării a răsturnat lumea publicităţii şi reclamelor şi a fost votată de către AdAge ca fiind una dintre cele mai importante 75 de idei de publicitate din ultimii 75 de ani. 

Mai recent, Al & Laura au scris şase cărţi împreună şi au continuat să scuture organizarea consacrată, distrugând convenţiile tradiţionale. Cărţile Ries & Ries includ:

Focalizarea: viitorul companiei dvs. depinde de acest lucru. Cartea schiţează conceptul de bază al Ries & Ries. Fără focalizare, este aproape imposibil să construieşti un brand, indife- rent de ce alte legi respecţi.

Cele 22 de legi imuabile ale branding-ului. Această carte acoperă fiecare aspect al branding- ului, de la nume la categorie, de la expansiune la contracţie, de la utilizarea PR şi a recla- melor, până la formă şi culoarea logotipurilor. Este cunoscută ca fiind biblia branding-ului.

Cele 11 legi imuabile ale internet branding-ului. Această carte suplimentează cele 22 de legi adăugând 11 legi suplimentare care acoperă nevoile speciale ale internet brand-urilor, precum interactivitatea, numele proprii şi divergenţa.

Căderea reclamelor şi & creşterea PR-ului. Cartea contrazice ideile tradiţionale care cer ca noile branduri să fie lansate cu o mare campanie de reclame publicitare. PR mai întâi, pentru a crea credibilitate, reclamele pe locul doi, pentru a menţine cota de piaţă.

originea brandurilor. Divergenţa, o idee împrumutată de la Charles Darwin, din cartea sa Originea speciilor, creează oportunităţi fără sfârşit de a construi noi branduri. Fiecare brand trebuie să evolueze, dar noile branduri trebuie să profite de divergenţă pentru a crea noi categorii.

Război în camera Consiliului de Administraţie. Oamenii din management tind să gândească cu partea stângă a creierului: sunt verbali, logici şi analitici. Oamenii din marketing tind să gândească cu partea dreaptă a creierului: sunt vizuali, intuitivi, holistici. Această carte ajută ambele tabere să se înţeleagă mai bine, explicând cum vede fiecare conceptele cele mai importante din marketing – îngustime vs. deschidere; produse diferite vs. produse mai bune; primul care plantează un cuvânt în minte vs. cel care face prima mişcare; judecata în marketing vs. bunul simţ.

Ciocanul vizual (Visual Hammer, 2012). Piesa de importanţă majoră care lipseşte în majoritatea programelor de marketing este ceva vizual puternic, care să facă în aşa fel încât un brand să pătrundă în mintea oamenilor. Cartea menţionează paşii pe care un brand trebuie să îi facă pentru a dezvolta un ciocan vizual. 

Încă nu există conținut.
Încă nu există conținut.