
Business Circle nu este un seminar care vine și pleacă, Business Circle este un program permanent ce se bazeaza pe inițiativa membrilor de a se implica in dezvoltarea
de programe, workshop-uri si activități de sprijinire a antreprenoriatului în cadrul comunității.
Bună, sunt Florin Diumea inițiatorul proiectului Business Circle care este mai mult decat un program dedicat antreprenoriatului; Business Circle reprezintă răspunsul la o serie de provocări personale și antreprenoriale pe care le-am imparțit in trei categorii: om, antreprenor și cetățean.
1.OM. Înainte de a fi oameni de afaceri, suntem oameni cu propriile aspirații, îndoieli
și provocari. Calitatea mediului și a oamenilor cu care interacționăm este importanta în dezvoltarea spiritului antreprenorial. Dacă esti înconjurat de oameni care descurajează orice inițiativă va fi greu să te mobilizezi în pornirea unei afaceri. În cadrul cercurilor de afaceri îmi doresc să creăm un mediu pozitiv și constructiv care să sprijine creația antreprenorială. Eu numesc aceast mediu, stare de mentorat ce suplinește lipsa unui mentor care să motiveze și să încurajeze. Cercurile de afaceri creează mediul propice dezvoltării creației antreprenoriale.
2.ANTREPRENOR. Indiferent de nivelul de experiență antreprenorială suntem în permanență în căutare de soluții si răspunsuri la provocarile mediului de afaceri. Cercurile de afaceri trebuie să fie locul unde găsim soluții concrete pentru dezvoltarea afacerii. Astfel, am dezvoltat Business Mentor Workbook (BMW) dedicat educației antreprenoriale. BMW articulează instrumentele practice de promovare și vânzare. Acum avem un program complet de dezvoltare a unei afaceri pentru că pornește de la omul din spatele omului de afaceri (liderul) și continuă cu dezvoltarea unei afaceri care vinde și poate fi vândută.
- La sfârșitul anilor ’90 am deschis în Sudul Californiei, FDRB production, firmă ce oferea servicii de marketing și comunicare firmelor mici și mijlocii din zonă. Atunci am dezvoltat primul Business Model pentru a demonstra cliențiilor complexitatea nevoiilor pe care le are o firma atunci când vorbim de vânzări și dezvoltare.
3.CETATEAN. Oricât de impersonal este acest cuvânt, atunci cand vrem o comunitate mai frumoasă, mai curată, mai sigură pentru noi, pentru copiii și familiile noastre gândim ca cetățeni. Prin cercurile de afaceri putem să gândim soluții dintr-o perspectivă atreprenorială, care să ducă la îmbunatățirea calității vieții în cadrul comunității.
- De la vârsta de 24 de ani am fost activ atât in viața civica din Romania prin Alianța Civica, Prodemocratia, FORUM XXI cât și din California în calitate de membru al Green Party - San Diego și Santa Rosa Plateau.
- Consider că antreprenorii trebuie să fie activi în cadrul comunității pentru că ei au resursele necesare, viziunea, determinarea și curajul de a imbunatății viața în cadrul comunității.
Acest proiect este un apel de a reinventa modul de a gândi și dezvolta afaceri in Romania.