fbpx Mihaela Muresan | Learning Network Mergi la conţinutul principal
Mihaela Muresan


Mihaela Muresan
Marketing Strategist and Brand Architect

Experienta

Mihaela are 41 de ani și o experiență de 17 ani în marketing, timp în care a lucrat în mai multe companii mari din retail, electronice și media (LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy și IKEA). A lansat branduri noi atât pe piața locală – Media Galaxy și IKEA, dar și pe alte piețe – IKEA în Croația.

Profil LinkedIn: Profil LinkedIn Mihaela

 

Despre Mihaela

Crede în puterea brandurilor și nu a discounturilor și îi place să provoace obișnuitul și să înțeleagă motivele care stau în spatele comportamentelor de consum ale oamenilor. Este pasionată de branding, neuromarketing și de business în general, având o gândire strategică și creativă.

De-a lungul carierei internaționale, a ținut traininguri de marketing și comunicare și a format echipe locale și regionale. A fost spokesperson al IKEA România timp de 10 ani, încă de la lansare. A facut parte din echipa care a lansat magazinul online al IKEA in 2014, fiind pasionată și de ecommerce și marketing digital.

Crede cu tărie că un business de sucess are nevoie de o strategie de marketing solidă, care să fundamenteze strategia de comunicare. Crede în oameni și în puterea lor de a schimba lucrurile și tocmai de aceea, din iunie 2016 de când a părăsit compania IKEA, practică consultanța pe marketing și branding, clienții ei fiind în general firme medii din Romania, care au potential dar care au nevoie de puțin ajutor să treacă la următorul nivel. De ceva timp a lansat si cursuri proprii de marketing si branding. Mai multe despre ea și ce face pe site-ul www.brandessence.ro.