fbpx Content Marketing Shot: Viitorul in SEO, cu Ela Iliesi | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Content Marketing Shot: Viitorul in SEO, cu Ela Iliesi

Esti specialist in marketing si PR, content manager, antreprenor in online, blogger sau doar pasionat de marketing prin continut? Atunci nu trebuie sa ratezi prima Conferinta de Content Marketing din Romania organizata de Learning Network! Pe 5 noiembrie vino sa afli de la Magda Bunea, Cristian China-Birta, Delia Constantinescu, Bogdan Manea, Ela Iliesi, Petre Bica si Dani Matei cum sa creezi continut de valoare care sa ajunga exact acolo unde trebuie, adica in mintea si inima consumatorilor tai!

In avanpremiera, le-am adresat celor 7 speakeri cate doua intrebari-fulger pe care le vom publica sub forma unor mini-interviuri (shot-uri :-) ). Am vrut sa stim care cred ei ca este rolul content marketing-ului in contextul de business actual si i-am rugat sa ne spuna, in cateva fraze, despre ce va fi vorba in prezentarea pe care o vor sustine si ce valoare va aduce ea participantilor.

Am inceput in ordinea pur aleatoare a primirii raspunsurilor (si nu a numerelor de pe tricou) cu Cristian China-Birta sau Chinezu’ cum este el binecunoscut in randul bloggerilor (si nu numai!) si continuam cu Ela Iliesi, Cofondator si trainer SEO Rezistenta Online.

La intrebarea legata de rolul specific al content markting-ului in prezent, Ela ne-a declarat::

 “Marketingul prin continut are pentru noi, in primul rand, rolul de a educa. Ne referim la el ca markEDing si credem ca are beneficii pentru toata lumea. Ii ajutam pe cei care ne urmaresc sa stie mai mult si sa poata mai mult, iar prin informatiile pe care le oferim ne pozitionam ca experti in domeniul nostru.
Alte roluri, si unii dintre colegii mei ar spune ca la fel de importante, ar fi acelea de a incanta si de a convinge. De a incanta - deoarece continutul prezentat poate starni emotii pozitive si il poate cuceri pe cel caruia i se adreseaza-, iar prin utilizarea unor formule ca AIDA, putem atrage atentia oamenilor si pana la finalul mesajului sa ii convingem sa si actioneze
.”

In cadrul conferintei, Ela Iliesi va sustine o prezentare pe tema “Continut sau SEO?”, iar argumentele cu care ne-a convins ca este un subiect ce merita dezbatut au fost urmatoarele:

Prezentarea mea va contine multe informatii despre viitorul in SEO: raspandirea ochelarilor Google Glass si a altor produse hi-tech si cum vor influenta ele indexarea si prezentarea continutului, evolutia algoritmului motoarelor de cautare si in general evolutia societatii, in aceasta era a internetului.
Scopul prezentarii mele va fi sa ofere o perspectiva asupra a ceea ce va urma si cum ne putem pregati pentru a fi ajutati si nu coplesiti de valul schimbarii.”

Daca vrei sa fii si tu cu un pas inaintea concurentei si sa arunci o privire in viitor, intra pe pagina evenimentului unde gasesti toate detaliile legate de inscriere, dar si agenda completa a evenimentului!

Despre Ela Iliesi:

Dinamica si optimista, Ela este practic de neoprit cand vine vorba de marile ei pasiuni: internetul si oamenii. Considera ca in viata poti face bani din pasiuni si doreste sa inspire cat mai multe persoane sa isi urmeze visul si sa dezvolte proiecte online de succes. De la un blog personal, la proiecte sociale si de la specialist la trainer, autor si manager, evolutia ei rapida reprezinta o sursa de inspiratie pentru tineri dar si pentru cei care sunt inca in cautarea drumului ce li se potriveste.

 

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.