Fii un bun manager programului de formare pentru angajați
Vă investiți toată atenția și concentrarea asupra pregătirii angajaților în fiecare zi? Sau este doar o mică parte a muntelui de responsabilități pe care le gestionați?
Oriunde te încadrezi în spectrul managerului programului de formare, există anumite abilități necesare pentru a rula un program care să se alinieze nevoilor afacerii și să obțină și rezultate.
Fii dedicat
Managerul programului de formare esre cel care le oferă un impuls angajaților și care îi determină să își dorească să progreseze și să se dezvolte cât mai mult din punct de vedere profesional. Prin urmare, tu ești cel care oferă direcția aceastei inițiative, deci arăta-le tuturor oamenilor care lucrează în companie cât de importantă este formarea și că tu chiar te dedici cu adevărat inacest proces de construire al unui program care are ca scop îmbunătățirea orelor de muncă și în general viața angajaților.
Comunică cu oamenii potriviți
Pentru a vă dezvolta programul de formare pentru angajați, va trebui să puteți comunica cu oamenii potriviți. Cine sunt oamenii potriviți? Ei bine ... toată lumea!
Lucrezi cu oameni din întreaga companie. Determină-i pe oameni să se unească în spatele dedicării și viziunii tale și vei avea o bază solidă pentru programul de formare al angajaților.
Cunoaște-ți compania
Ca manager de program, trebuie să cunoști pulsul companiei - să știi istoricul acesteia, precum și să fii la curent cu prezentul. Înțelegerea obiectivelor de afaceri și a provocărilor actuale este esențială pentru a determina modul în care un program de formare poate susține compania. De asemenea, vei dori să fii la curent cu toate știrile, orice premii sunt câștigate și alte schimbări importante în cadrul companiei sau departamentelor particulare.
Fii curios
Curiozitatea poate fi cea mai dificilă abilitate ce trebuie învățată, asta în cazul în care nu este o abilitate înnăscultatii. Pune întrebări! este esențial pentru a vedea unde trebuie să fie făcute îmbunătățiri și modificări.
E nevoie de bilități de rezolvare a problemelor
Rezolvarea problemelor se află la baza pregătirii angajaților, deci managerul de program va avea nevoie de abilități dezvoltate în căutarea de soluții la nevoile și provocările afacerii. Acest lucru necesită abilitățile menționate anterior și anume curiozitatea și cunoașterea industriei de instruire. Găsirea unei soluții începe de obicei cu punerea unei întrebări, urmând ca apoi să se facă o cercetare pentru a găsi răspunsuri la respectivele întrebări.
Leadership
Această ultimă abilitate se aplică oriunde v-ați afla în companie, indiferent dacă sunteți în echipa de conducere, în conducerea unui departament sau în mod special într-un rol de manager de formare. Titlul nu este important aici, se refara mai degrabă la adevărata abilitate de conducere necesară pentru un manager de programe de formare al angajaților.
Managerii de programe sunt lideri prin sprijinirea și instruirea altora. Inteligența emoțională ridicată este esențială pentru a înțelege cum să îi conduci pe ceilalți către potențialul lor maxim.
Referință: https://www.bizlibrary.com/article/employee-training-program-manager/