Instruire pentru formatori: abilități pentru a-ți dezvolta programul de formare și cariera
Pregătirea angajaților vă atrage toată atenția în fiecare zi? Sau este doar o mică parte a muntelui de responsabilități pe care trebuie să le gestionați? Indiferent în care dintre categoriile de mai sus te încadrezi, există anumite abilități necesare pentru dezvoltarea unui program care să se alinieze nevoilor afacerii și să obțină rezultate.
Fii implicat
Managerul unui program de formare pentru angajați este impulsul unei culturi de învățare într-o companie. Arată-le tuturor celor care lucrează în companie cât de importantă este formarea și că te dedici să construiești un program care să îmbunătățească munca și viața generală a angajaților.
Comunică cu oamenii potriviți
Una dintre cele mai importante abilități că manager al unui program de instruire este capacitatea de a comunica eficient cu oamenii potriviți. Cine sunt oamenii potriviți?
Ei bine ... toată lumea! Lucrezi cu oameni din întreagă companie, iar obiectivul tău este să reușești să îi aduci laolaltă indiferent de postul pe care aceștia îl ocupă.
E nevoie să cunoști foarte bine compania
Ca manager al unui program de formare, trebuie să ai idee despre tot ce înseamnă compania în care lucrezi, indiferent dacă este vorba de trecut sau prezent.
Înțelegerea obiectivelor de afaceri și a provocărilor actuale este esențială pentru a determina modul în care un program de formare poate susține compania. De asemenea, vei dori să fii la curent cu orice premii câștigate și schimbări importante în cadrul companiei sau departamentelor particulare.
E nevoie să cunoști industria formărilor
Acest lucru este important pentru a vă asigura că furnizați angajaților cele mai actualizate informații, resurse și instrumente actualizate. Neglijarea acestui aspect poate avea un impact negativ asupra companiei. Dacă angajații tăi nu vor fi mulțumiți de informațiile pe care programul de formare le pune la dispoziție, aceștia vor căuta alte modalități de învățare sau în cel mai rău caz, o altă companie.
Leadership
Această ultimă abilitate se aplică oriunde , indiferent dacă sunteți în echipa de conducere, în conducerea unui departament sau într-un rol de specialist în formare. Acest titlu reprezintă adevărata abilitate de conducere necesară unui manager de programe de formare pentru angajați.