Merită costul instruirii angajaților?
Cea mai actualizată cercetare pe care o avem asupra costului mediu de pregătire pentru fiecare angajat provine dintr-un raport privind industria de formare din 2018, care ne spune că costul este variabil în funcție de dimensiunea organizației.
În 2018, în toate sectoarele de activitate, organizațiile cu 100-999 angajați au cheltuit aproximativ 1.096 dolari pentru fiecare angajat, organizațiile cu 1.000-9.999 angajați au cheltuit aproximativ 941 dolari per angajat, iar companiile cu 10.000 de angajați sau mai mult au cheltuit 1.046 dolari pentru fiecare angajat în timpul formărilor.
Dacă aceste numere ți se par mari, nu îți face griji. Când te uiți la tot ceea ce înseamnă o formare, de la timpul investit, la salariul pentru managerii de formare, acest număr începe să pară mai gestionabil. Provocarea cu care se confruntă organizațiile este să stabilească dacă bugetul respectiv este o investiție înțeleaptă, dacă merită cu adevărat.
Pentru a face acest lucru, trebuie să evaluăm costurile reale ale instruirii angajaților și să comparăm aceste costuri cu randamentul investițiilor pe care îl putem extrage dintr-o instruire eficientă.
Merită costul instruirii angajaților?
Decizia de a lua în serios dezvoltarea angajaților poate fi intimidantă, mulți angajatori ezită să ofere instruire din cauza costurilor, a investiției că timp și a riscului omniprezent că investiția lor să nu fie pierdută în cazul în care un angajat pleacă. Aceste temeri sunt obișnuite, fiind normal ca companiile să încerce să găsească strategia de instruire potrivită, încât rezultatele să fie pe măsură.
Atunci, ce ar determina o organizație să facă o investiție atât de riscantă?
În primul rând, Gallup raportează că dezvoltarea profesională este importantă într-un loc de muncă deoarece pentru profesioniști, riscul de a nu avea oportunități de dezvoltare într-o organizație depășește cu mult alte îngrijorări.
În al doilea rând, angajamentul pe care și-l iau angajații organizației depinde foarte mult de cât de mult se investește în dezvoltarea profesională a fiecăruia dintre angajați.
Când angajații nu se simt apreciați și de asemenea, nu simt că nu au oportunități de dezvoltare, ei devin demotivati, iar pierderea angajamentului de către angajați este egală cu pierderea de bani. Gallup estimează că se pierd 300 de milioane de dolari în fiecare an din cauza angajaților demotivati. Oferind instruire, satisfaceți nevoile și dorințele angajaților.
Deci, cum produce un program de formare al angajaților aceste rezultate financiare?
Instruirea angajaților abordează problemele principale ale angajamentului și cifrei de afaceri, pe lângă furnizarea de sprijin pentru vânzări, servicii pentru clienți, siguranță și conformitate și multe altele.
Făcând loc în buget pentru costurile de formare ale angajaților, nu numai că aceștia vor primi informații vitale despre strategia companie, dar îi veți împuternici și cu multe abilități pe care nu le aveau și care îi vă determina să se dezvolte în roluri viitoare din cadrul organizației.
Organizațiile nu ar trebui să privească pregătirea că pe un alt cost, ci că pe o investiție. O investiție bună în formare va permite organizațiilor să vadă o creștere semnificativă a veniturilor și totodată, reducerea costurilor de operare.