Top 10 firme de training de vanzari in 2013
Iata 10 dintre cele mai bune, mai productive firme de training de vanzari la nivel international in acest an.
Criteriile de selectie au fost urmatoarele:
- Adancimea si caracterul cuprinzator al sesiunilor de training oferite
- Caracterul inovativ (specificitate la nivel de continut sau metode)
- Abilitati aplicabile la nivel international
- Abilitatea de a customiza ofertele
- Gradul de satisfactie a clientului
AchieveGlobal
Ajuta organizatiile sa metamorfozeze strategiile de business in rezultate prin imbunatatirea performantei angajatilor. AchieveGlobal activeaza in 40 de tari ale lumii si ofera expertiza in urmatoarele domenii: leadership development, customer service, performanta in vanzari.
ASLAN Training and Development
Activeaza din anul 1996, fiind prezenta in 25 de tari. Aslan se focuseaza pe accelerarea schimbarii in cadrul multor organizatii de vanzari. Expertiza sa se cantoneaza in cele patru zone piloni pentru schimbare sustenabila: tactica, dezvoltare, leadership development, Road Map pentru transformare.
AXIOM Sales Force Development
Activand de peste 20 de ani, Axiom a ridicat nivelul de performanta al organizatiilor de vanzari transformand felul in care acestea se raporteaza la client si modul in care fac leadership si coaching. Solutiile Axiom includ: metodologii de vanzare, solutii de software, servicii de implementare.
Carew International
Activa de peste 35 de ani, organizatia si-a stabilit reputatia ca lider in design customizat si gratie programelor care imbunatatesc semnificativ performanta in vanzari, leadershipul in vanzari, vanzarile interne si customer service. Clientii Carew se numara, la randul lor, printre cei mai respectati din lumea business-ului international.
Executive Conversation
Organizatia ofera traininguri pentru abilitati de vanzari la nivel international. Executive Conversation ofera servicii in sapte limbi si programele sale sunt prezente in peste 60 de tari; este singurul furnizor de training de vanzari al carui curriculum este acreditat de catre International Association of Continuing Education and Training.
Fusion Learning
O companie care a luat nastere in anul 2000, Fusion Learning ofera clientilor sai perspective radicale de dezvoltare pentru chestiuni precum: drive revenue, profit sau customer engagement. Organizatia a contribuit la cresterea mai multor companii importante din Statele Unite ale Americii si si-a extins ulterior influenta.
Holden International
Acest lider in vanzari si–a inceput activitatea in anul 1979. De atunci incoace organizatia a contribuit la dezvoltarea a 1.000.000 de profesionisti in vanzari din 50 de tari. Sistemul de invatare al Holden International combina cercetarea, evaluarile, trainingul customizat, coachingul, software-ul si consultanta.
IMPAX
Organizatia ajuta companiile sa isi imbunatateasca abilitatile in domenii precum cel al vanzarilor, account management, channel management, sales-leadership. IMPAX acopera tot spectrul de vanzare B2B, oferind suport atat pe partea de dobandire de abilitati cat si pe cea de perfectionare a strategiei.
Mercuri International
Fondata in anul 1960, organizatia are o retea care se extinde in peste 40 de tari, avand peste 100 de consultanti asociati. Avand in vedere baza sa de date, imaginea la nivel global si numarul de consultanti, Mercury International este unul din liderii internationali in domeniul dezvoltarii abilitatilor de vanzare.
Miller Herman
The Miller Heiman Sales System© ofera un cadru de ghidaj pentru liderii in vanzari astfel incat acestia sa isi poata organiza strategiile si dezvolta cei mai valorosi oameni de vanzari. Solutiile organizatiei presupun consultanta pe chestiuni de strategie, workshopuri de coaching pentru imbunatatirea managementului, instrumente post-workshop pentru imbunatatirea productivitatii, instrumente de evaluare, dar si o biblioteca vasta de publicatii semnificative pentru sfera vanzarilor.
Traducere si adaptare dupa Selling Power