Comunicare organizationala
TEMATICA:
- Comportament organizaţional, comunicare internă și comunicare externă. Cultura organizațională și impactul asupra comunicării interne.
- Comunicare inter şi intradepartamentală. Grupuri de lucru, echipe de lucru şi rolul comunicării interne.
- Stiluri de comunicare în organizație.
- Bariere în comunicare.
- Atitudinea în comunicare
- Tehnici de eficientizare a comunicării interne.
- Diferențe între angajații companiei. Conflicte şi strategii comunicaţionale de gestionare a conflictelor.
- Efectele comunicării la nivel individual și organizațional.
OBIECTIVELE CURSULUI:
- Eficientizarea comunicării în interiorul companiei cu toate tipurile de „receptori”/„emițători”;
- Conștientizarea impactului comunicării interne la toate nivelurile companiei;
- Îmbunătățirea fluxurilor de comunicare în organizație;
- Dezvoltarea abilității de a utiliza instrumente şi metode de evitare sau reducere a impactului barierelor în comunicarea internă,
- Conştientizarea importanţei respectării şi aplicării anumitor reguli de comunicare la nivel interdepartamental;
- Inţelegerea importanţei comunicării în vederea facilitării îndeplinirii sarcinilor de serviciu în timp util şi în parametrii de calitate prestabiliţi.
METODE/ METODOLOGIE:
Schultz Consulting foloseste metoda de învățare experiențială, precum și învățarea bazată pe joc, o metodologie de lucru pe care am dezvoltat-o alături de partenerii noștri în cadrul proiectului GREAT (Game based Research in Education and Action Training).
Simularea reprezintă o altă metodă folosită: participanții vor fi puși în situații apropiate de cele din realitate, putând identifica impactul deciziilor luate asupra activităților desfăşurate.
PUBLIC TINTA:
orice persoană care dorește să își îmbunătățească abilitățile de comunicare, indiferent de nivelul ierarhic sau de poziția ocupată în cadrul companiei.
ABILITATI SI COMPETENTE:
Dezvoltarea abilităților de comunicare în organizație.
BENEFICII PARTICIPANTI:
- Interacțiunea cu un formator cu experiență în comunicare, management și în gestionarea unor departamente și echipe;
- Experimentarea unor situații concrete de comunicare organizațională;
- Identificarea și înțelegerea elementelor practice legate de comunicarea internă;
- Soluții de gestionare a situațiilor de comunicare în interiorul organizației;
- Conştientizarea impactului lipsei comunicării la nivel intern în realizarea diferitelor sarcini şi atingerea obiectivelor propuse;
- Vei înțelege impactul comportamentului managerilor și angajaților asupra dinamicii organizaționale;
- Modele de bune practici în comunicarea organizațională.
BENEFICII COMPANIE:
- Eficientizarea comunicării în interiorul companiei cu toate tipurile de „receptori”/„emițători”
- Îmbunătățirea fluxurilor de comunicare în organizație.
Data: 10 - 11 noiembrie 2015
Locatie: București, sediul Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8 bis, sector 2.
Taxa participare: 600 lei + TVA
- Oferim discout pentru grupuri mai mari de 3 persoane!
- Taxa se poate achita în 2 trase (50% până la data limită de inscriere şi 50% până la începerea cursului)
- Absolventii Schultz Consulting beneficiază de o reducere de 10%!
Reducerile nu se cumuleaza!
Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, 2 pauze de cafea şi masa de prânz în cele 2 zile de curs.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]