fbpx Comunicare organizationala | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Comunicare organizationala

Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

TEMATICA:

  • Comportament organizaţional, comunicare internă și comunicare externă. Cultura organizațională și impactul asupra comunicării interne.
  • Comunicare inter şi intradepartamentală. Grupuri de lucru, echipe de lucru şi rolul comunicării interne.
  • Stiluri de comunicare în organizație.
  • Bariere în comunicare.
  • Atitudinea în comunicare
  • Tehnici de eficientizare a comunicării interne.
  • Diferențe între angajații companiei. Conflicte şi strategii comunicaţionale de gestionare a conflictelor.
  • Efectele comunicării la nivel individual și organizațional.

OBIECTIVELE CURSULUI:

  • Eficientizarea comunicării în interiorul companiei cu toate tipurile de „receptori”/„emițători”;
  • Conștientizarea impactului comunicării interne la toate nivelurile companiei;
  • Îmbunătățirea fluxurilor de comunicare în organizație;
  • Dezvoltarea abilității de a utiliza instrumente şi metode de evitare sau reducere a impactului barierelor în comunicarea internă,
  • Conştientizarea importanţei respectării şi aplicării anumitor reguli de comunicare la nivel interdepartamental;
  • Inţelegerea importanţei comunicării în vederea facilitării îndeplinirii sarcinilor de serviciu în timp util şi în parametrii de calitate prestabiliţi.

 METODE/ METODOLOGIE:

 Schultz Consulting  foloseste metoda de învățare experiențială, precum și învățarea bazată pe joc, o metodologie de lucru pe care am dezvoltat-o alături de partenerii noștri în cadrul proiectului GREAT (Game based Research in Education and Action Training).

Simularea reprezintă o altă metodă folosită: participanții vor fi puși în situații apropiate de cele din realitate, putând identifica impactul deciziilor luate asupra activităților desfăşurate.

PUBLIC TINTA:

orice persoană care dorește să își îmbunătățească abilitățile de comunicare, indiferent de nivelul ierarhic sau de poziția ocupată în cadrul companiei.

ABILITATI SI COMPETENTE:

Dezvoltarea abilităților de comunicare în organizație.

BENEFICII PARTICIPANTI:

  • Interacțiunea cu un formator cu experiență în comunicare, management și în gestionarea unor departamente și echipe;
  • Experimentarea unor situații concrete de comunicare organizațională;
  • Identificarea și înțelegerea elementelor practice legate de comunicarea internă;
  • Soluții de gestionare a situațiilor de comunicare în interiorul organizației;
  • Conştientizarea impactului lipsei comunicării la nivel intern în realizarea diferitelor sarcini şi atingerea obiectivelor propuse;
  • Vei înțelege impactul comportamentului managerilor și angajaților asupra dinamicii organizaționale;
  • Modele de bune practici în comunicarea organizațională.

BENEFICII COMPANIE:

  • Eficientizarea comunicării în interiorul companiei cu toate tipurile de „receptori”/„emițători”
  • Îmbunătățirea fluxurilor de comunicare în organizație. 

Data: 10 - 11 noiembrie 2015

Locatie: București, sediul Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8 bis, sector 2.

Taxa participare: 600 lei + TVA

  • Oferim discout pentru grupuri mai mari de 3 persoane!
  • Taxa se poate achita în 2 trase (50% până la data limită de inscriere şi 50% până la începerea cursului)
  • Absolventii Schultz Consulting beneficiază de o reducere de 10%!

Reducerile nu se cumuleaza!

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs,  2 pauze de cafea şi  masa de prânz în cele 2 zile de curs.

Data si locatie
Cere program personalizat: